|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
weinig hypnotiserende riffs nog. dat is wel heel jammer. dat vond ik nou juist de grote kracht van hen, qua songwriting. zelfs de frost-achtige nummers waren geweldig. of dat geweldige thrashnummer op total death, titel is me even ontschoten. Oud Vuil. |
|
Via een kameraad uit Finland krijg ik nu een dubbel DVD van Darkthrone met meerder optredens en exclusief materiaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Voor dat anderen het vragen HUB : Wordt dat een officiele dvd ??? Zo niet, zou je hem tegen betaling kunnen kopieeren ??? |
|
quote: Shit zeg, zo'n kameraad wil ik ook wel! "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote:Die kameraad mag ie houden, maar die dvd wil ik ook wel erg graag ! |
|
quote:Het is een semi officiele DVD. Het is een soort bootleg maar wel uitgebracht met toestemming van zowel Darkthrone alsook Moonfog. Mochten er nog exemplaren over zijn dan zal ik hier een adres plaatsen waar deze te krijgen zijn(zal het dus effe navragen). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Fuck man, alvast bedankt daarvoor ! |
|
Ik wil er ook wel 1 als het zo ver is!Kunnen we er niet alvast 1 reserveren, want ik denk dat er best veel mensen zijn die hier belangstelling voor hebben |
|
quote: Hebbe hebbe!!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
hmm zker die filmpjes waarin ze elkaar vragen stellen enzo zijn ook via soulseek te krijgen hoor |
|
quote: fenriz vraagt aan nocturno culto: ik zit in darkthrone. nocturno culto tegen fenriz: ik ook. Oud Vuil. |
|
quote: quote: Dus geen interviews [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 01-05-2004 14:19] |
|
Shit, ik wil die DVD! DARKTHRONE Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote:Neenee,die filmpjes waren toch ook als bonus op de re-releases te krijgen als ik het goed heb? Ik heb het over live optredens uit het verleden en ander beeldmateriaal (heb nog niks gezien dus weet niet precies wat maar weet wel dat er live opnamen uit '91 en '92 bij zitten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb laatst een concert van Darkthrone gezien op videoband, was wel grappig |
|
quote: Ja, dat klopt. Van die re-releases heb ik alleen "A Blaze...", en daarin beschrijven ze de totstandkoming van het album, de twijfels die het platenlabel in het begin had, enz. Wel leuk. En vanzelfsprekend wil ik die DVD waar jij het over hebt ook wel! "I find your lack of faith disturbing." |
|
Ik heb de re-release van Under A Funeral Moon. Moet dat stukje alleen nog even kijken. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik heb de originele albums en weet niet of het wel de moeite waard is om alle albums nog eens aan te schaffen voor alleen die filmpjes...hoewel ik ze wel graag eens wil zien. NP: Total death Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En ??? Weet je al wat over de Darkthrone dvd Hub ??? |
|
quote:Ja,ik weet dat ik 'em zeker krijg Effe serieus hehe.Nee,weet verder nog niks.Ik krijg mail als dat ding binnen is in Finland, hij weet zelf ook niet of hij er meerdere kan krijgen.Tot nut toe krijgt hij er slechts 2 exemplaren van.1 voor hem en 1 voor mij.Effe afwachten dus. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Okay en anders kun je hem kopieeren toch ?? Uiteraard tegen vergoeding ??? |
|
Ikzelf heb geen dvd brander maar als je een oplossing hebt kan dat wel ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Desnoods sleep ik de mijne wel mee naar jouw toe Maar eerst maar afwachten, ok ?? |
|
[quote]Op 1 mei 2004 17:38 schreef nekro het volgende: Desnoods sleep ik de mijne wel mee naar jouw toe Maar eerst maar afwachten, ok ?? Gaaf intie met Nattefrost trouwens !! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |