|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
van de ''oude'' darkthrone vind is slechts natasja en transilvanian hunger leuk. |
|
Ik ben op W:O:A aan aangestoken door Vargen en Valorian met het Panzerfaust virus. Heerschend! |
|
quote: Argh, vooral die vokills van Nocturno zijn zo überbruut op dat album! En Vind av sorg heerscht vooral de wok uit vind ik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja, ik had jaren eerder (1998?) Panzerfaust aangehoord bij de platenboer op aanraden van een kennis toen, maar juist die vokills gingen mij door merg en been (en TOEN kon ik daar niet tegen).... Vocals terzijde, het hele album is ook nog vrij melodisch op een manier dat alleen Darkthrone kan bewerkstelligen. |
|
quote: toeval wil dat ik Panzerfaust vanmorgen op had staan in de auto , wordt straks wel raar, in zo'n bloedhete auto Darkthrone luisteren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het is eigenlijk een hommage aan Celtic Frost en Bathory op En Vind av Sorg en Hans Siste Vinter na, maar het heerscht godverdegodver. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Krijg je 't misschien nou koud ook! |
|
ik vind eingelijk stiekum evil past toch ook wel leuk en rex natuurlijk met de beste "vrouwelijke" stem ooit |
|
Evil Past is ook zeker niet verkeerd, die brakheid heeft wel een zekere charme one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: zeg zou jij niet eens kommas en punten kunnen gebruiken opdat men niet elke regel minstens drie keren opnieuw moet lezen om te kunnen begrijpen wat je bedoelt |
|
zonlang zijn mijn zinnen toch niet? |
|
kun je nagaan... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Oud Vuil. |
|
Satyricon zal 2 oktober in de Rockefeller Oslo een optreden geven en Nocturno Culto zal meespelen en een aantal Darkthrone nummers live ten gehore brengen. Fenris zal zelf niet meespelen maar wel als DJ aanwezig zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Fenriz de DJ, waarom klinkt dat zo fout in mijn oren? this user is dead |
|
quote: Mag ik mee in je koffer? |
|
Ben vergeten te vermelden dat het het 10 jarig Moonfog jubileum feestje is en dat Disiplin en nog een nieuw getekende band als supportbands zullen optreden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: WOW! Maar wel vaag: Fenris zal er wel zijn maar mee optreden doet hij niet , best wel consequent die gast. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hij blijft consequent aangaande Darkthrone optredens hehe. Heb hem wel 3 jaar geleden live gezien als gast zanger bij Cadaver Inc. in Oslo.Hij stond goed bezopen op het podium hehe Info aangaande dit optreden is trouwens te vinden op www.moonfog.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hehheh, volgens mij heeft die fenris een partij podium-vrees. Oud Vuil. |
|
In elk interview blijft ie zeggen dat ie gewoon een bloedhekel aan optreden heeft en om die reden ook niet aan een band begonnen is. Puur om muziek te maken maar niet om op te treden. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
logische reden vind ik, optreden haalt een band vaak naar beneden |
|
quote: Bij Black Metal? Echt niet. this user is dead |
|
quote:ligt eraan hoe ze klinken...als dat precies hetzelfde is als op cd, dan heeft optreden niet veel goeds nee, maar kijk naar een band als haatstrijd...live is dat gewoon een top band We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |