|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oud Vuil. |
|
quote: Darkthrone's Hate Them is een super goe plaat. Beste sinds Panzerfaust. |
|
quote: Zegt wat over PanzerFaust en de crap daarna meer dan over Hate Them. Hate Them is ok. Maar Darkthrone = A Blaze t/m Transilvanian Hunger. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hate Them schopt aars !! big time !! Ik draai hem dagelijks op m'n werk...tot grote ergernis van andere collega's... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
total death is ook erg goed, 1ste nummer en dat "thrash"nummer zijn helemaal te gek. Oud Vuil. |
|
Hoer , panzerfaust is ook goed man. Luister het nog maar eens een paar keer. edit: @claw [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 18-06-2003 21:59] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik heb pas darkthrone ontdekt, soulside journey was in de aanbieding . Toen ik het zag kwam me het bekend voor, waarschijnlijk van ZM. Heb toen geluisterd en was ver-kocht . grrr |
|
quote: Zet uw radio maar op 666 meneer Claw. Hunger is een goegoe plaat, maar eigenlijk niet meer van deze tijd, ik bedoel nou ja het is en blijft een kleine meesterwerk. Maar als u goe luistert hebben ze meer tijd besteed aan Hate Them als aan Hunger. A blaze kan ook niet echt op tegen Hate Them. Die gemene krijs de gemene gitaren en de duivelse drum van Fenriz op Hate Them is vele malen beter gedaan als op hun vorige werkstukken. En Total Death is een regelrechte mislukkeling want daar waren de instrumenten cq de krijs niet goed uitgevoerd. De liederen waren wat slap. |
|
Ik ken ze alleen maar van... damn, kan er even niet op komen. uhm, die z/w-cover van een dennebos met een schim van een mannenhoofd ervoor... vind ze wel gaaf. Lekker beuken met een biertje! mvg wk10 |
|
quote: ben ik ook niet met je eens, met deze plaat had ik tenminste nog zin om nummers op gitaar uit te zoeken, later niet meer. Oud Vuil. |
|
Nouja Hate Them is wel weer een verbetering voor Darkthrone. Eigenlijk net als de nieuwe Satyricon, die ook opeens weer goed is sinds 2 mindere cd's. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Volcano haalt het toch echt niet bij Nemesis Divina en Rebel Extravaganza!! Ontopic, NP: Darkthrone - Total Death Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Niet bij Nemesis Divina, wel bij Rebel Extravangza... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
off-topic, ik heb sinds kot vulcano, maarre, rebel was al uiters on-interessant in mijn oren, maar die vulcano helemaal. in mijn oren dan, dus. en ik ben bijna half-doof. Oud Vuil. |
|
ik ben vrij veel van ze, inc crossing the triangle of flames ep/shirt en flink wat andere bootlegs. |
|
Ik snap alleen niet waarom fenriz altijd in de spotlights staat. Noctu doet bijna alles. |
|
quote: Jij mag Noctu tegen hem zeggen? Je kan me de bout hachelen! |
|
Ja. |
|
quote: wie draait hem nu eigenlijk??? jij of ik??? None of us are saints - Albert Fish |
|
Euh...nou, de herrie komt uit jouw computer....dus technisch gezien draai jij hem...toch ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
yep zo is het en Mithrandir is het lijdend voorwerp in deze [Dit bericht is gewijzigd door Arson op 19-06-2003 10:42] None of us are saints - Albert Fish |
|
Ach die draait vanzelf bij....hij kan Immortal al goed verdragen, dus Darkthrone is de volgende stap... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Je hebt 'n keer gelijk R. Maar het enige waar Noc niet goed in is zijn de drums, en dat instrument klinkt vaak het beste op DT platen. En nog iets voor Dhr. Wim luister goe naar Total death soms klinken de gitaarstukken op het valse af. En de krijs is te ver naar achteren gedrukt. Alleen de drums voelen hier echt goed aan. Trouwens Plaguewielder was ook goed maar een wat nette produktie ala Khold gooit roet in het eten. En Grimness is veruit het slechste wat ze ooit gedaan hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 19-06-2003 19:17] |
|
Hm, allemaal verschillende meningen over Darkthrone, maar slechts één juiste, namelijk die van bonobo. Bonobo's all-time Darkthrone top 10: 1. Under a Funeral Moon (10) 2. Transilvanian Hunger (9,5) 3. Panzerfaust (9) 4. A Blaze in the Northern Sky (8,5) 5. Hate Them (8,45) 6. Ravishing Grimness (7,5) 7. Total Death (6) 8. Plaguewielder (5) 9. Soulside Journey (1) 10. Goatlord (0,1) Schrijf het lijstje over en hang hem boven je bed (uitprinten is niet true). Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |