|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: nou wel zoiets en die live optredens zijn ook te downloaden hoor staan ze in van die blitse blauwe spijkerbroekies te spelen |
|
Tsss, heb jij iets tegen blauw of zo ?? |
|
Blauw is niet trui.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mooi blauw is niet lelijk. |
|
quote: ach ja, in de jaren 80 waren het stretchbroeken. en zo is er altijd wel wat te zeiken. Oud Vuil. |
|
quote:Jammer dat die stretchbroeken nergens meer te koop zijn |
|
quote: Heersch, die had ik vroeger ook. En dan hoge "basketball" schoenen eronder... Hoe Thrash kon je zijn!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hahaha, een vriend van me heeft geloof ik nog ergens zo een broek. Als ie 'm aan heeft zie je heel z'n zakie hangen |
|
Ik zou er nu niet eens meer in durven lopen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: die schoenen draag ik nog steeds, de broeken zijn naar een 3de wereldland gegaan. Oud Vuil. |
|
hahaha, een neger in een stretchbroek.... |
|
hahah dan zie je die dikke schwanz helemaal goed zitten! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
nieuwe darkthrone is wel erg kort maar wel gaaf plaatje, beter dan hate them maar under a funeral moon blijf ik beste vinden Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: vergis je niet de jaren 80 zijn helemaal in me zusjes lopen weer helemaal in de belachelijke kleding dus voor jongens zal dit ook wel gelden toch? |
|
quote:jij moet "in Eternal Sleep" onder je Nick zetten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm..heb zelf een paar keer naar darkthrone geluisterd..kan maar niet begrijpen waarom die gasten zo'n cultstatus hebben.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Omdat ze een van de eerste waren die zo'n gitzwarte sfeer neer wisten te zetten. En hun oude albums nog steeds tot het snuitje van de zalm behoren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Juist...maar nu is het meer armoe troef bij de heren van Darkthrone...Maar idd, de oude cd's zijn nog steeds gaaf, zelfs een grind mongool als ik kan die waarderen |
|
quote: ik moet niks zoiets is tenslotte ook overbodig |
|
Juist !!!Net als smileys. Zijn ook overbodig en zwaar irritant. het is dat ik ze moet gebruiken maar anders... |
|
Vind Soulside journey nog steeds hun beste! Klinkt als meer Peaceville bandjes uit die tijd! Doomy, slepend, sfeervol. Toendertijd waren ze ook nog muziektechnisch erg goed, frettless bass enzo. Geweldige cd! Signature |
|
Fretloze bas op Soulside Journey? Waar heb je dat vandaan dan? Is de eerste keer dat ik erover hoor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik ook KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |