|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Da's de box ja, ik heb 80 euro betaald bij Painkiller Records. Het shirt bevat trouwens ook een backprint, een mouwprint en een kleine print aan de achterbinnenzijde van het shirt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga geen 80 euro voor een shirt en wat flippo's betalen. Als het nou echt unreleased tracks waren ook echt, maar alleen een andere versie...pfff. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik denk dat je als verzamelaar je kollectie compleet wilt hebben, mooi shirt idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nu kost 'ie nog 80 euro....over een jaar betaal je bij mensen zoals Blacksale waarschijnlijk het 3 of 4 voudige Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tyfus, 80 euro?! quote: Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Hhehehe, zijn dus een soort aandelen. Maar als Darkthrone Metallica achterna gaat kelderen ze. Iets te groot risico dus. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ja, maar als dat betekent dat je bereidt moet zijn je voor iedere (nieuwe, verkrijgbare)(!) collectors-release af te laten troggelen hoeft het van mij niet meer. Tering, het is niks voor Darkthrone zelf om een bak geld te gaan vragen voor een release die nog niet eens enige 'kvltwaarde' heeft verkregen en volop te vinden is. Daar moet een label achter zitten. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Dan maar geen echte verzamelaar. 80 euri, dááág. Ik download dat shirt wel ergens. |
|
Het is inderdaad duur maar ik ben een tevreden man Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Best een hoog bedrag, maar het ziet er wel mooi uit allemaal hoor. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Weet iemand (Hub? ) misschien iets - tracklist, label, kwaliteit, etc. - van de Darkthrone-bootleg 'Live From The Past', die ik een tijdje geleden bij een of andere vage mailorder tegenkwam? |
|
De cd of lp versie? Heb ze beiden CD versie: bevat 2 nummers live in Oslo 1989, 8 nummers live in Denemarken 1990, 2 nummers live in Finland 1991 en 5 nummers live in Oslo 1996. De LP versie bevat dezelfde opnamen alleen de opnamen van Oslo 1996 ontbreken op vinyl. De cd/lp is uitgebracht door Cult of Evil welke vaker bootlegs uitbrengt. Kwaliteit veranderd van slecht tot goed. Leuk hebbedingetje voor de verzamelaar [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-11-2005 8:48] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Even dit topic omhoog schoppen. Ik zit nu Soulside Journey te luisteren, maar het is eigenlijk bijna niet te bevatten dat deze meesters van de primitieve ende rauwe black metal zo'n ubervette death metal plaat gemaakt hebben. Dus voor de mensen die Darkthrone nogal overgewaardeerd vinden, die beweren dat ze nauwelijks kunnen spelen (noem alle vooroordelen jegens Darkthrone maar op), ga eerst Soulside Journey eens luisteren en kijk of je nog steeds dezelfde mening hebt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik vind 't maar hersenloos gebeuk. |
|
Zo, vind je dat? |
|
quote: Mijn posts maken blijkbaar wel indruk... dat het dagen later nog opgerakeld wordt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: +1 |
|
Maar dat is toch geen nieuws, dat wist ik al heel lang. |
|
quote: Het was ook gericht aan de mensen die het nog niet wisten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
he maar misschien gaan die mensjes het dan wel tof vinden, wat gaaf zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zoals je het nu formuleert, acht ik die kans inderdaad vrij klein (mensen kennende)... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Darkthrone is hersenloze rotzooi, Raymond. Dat weet je best. Hersenloos gebeuk valt volgensmij wel mee; Gezien het niet beukt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Volgens mij heb jij de "grap" gemist... Maar jij komt natuurlijk nooit in death metal-topics... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik heb de grap niet gemist maar het is hier zwaar misplaatst. En de grap heeft zijn leukste tijd al wel weer gehad. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |