|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Smaken verskillen. Kennelijk. Slottet I Det Fjerne. |
|
quote: Hallo dromer, wel op de weg blijven letten heh! |
|
Rynuz=Grunt Rynuz=Evil (met vibratie => i i ii ivilll) Darkthrone blablabl Darkthrone slechte muziek Darkthrone goeie sfeer Darkthrone blablabla Darkthrone goeie muziek Darkthrone blablabla Darkthrone hoge muzikaliteit (?) Darkthrone ballablabla |
|
Pfffff |
|
Slottet I Det Fjerne jezelf |
|
Ik heb transilvaanse honger godverdomme! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Wat zit jij een partij slap te ouwehoeren man? |
|
Ik moet zeggen dat Transilvanian Hunger idd niet slecht is. Iig beter als A Blaze in the Northern sky, die luisterde ik voorheen steeds, omdat dat de beste scheen te zijn volgens bepaalde mensen. Die vond ik voorheen steeds nogal saai... Misschien koop ik TH zelfs wel... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 02-04-2002 21:17] |
|
Het lijkt erop dat Darkthrone de volgende LP's heeft gerereleased.. Under a funeral moon Transilvanian Hunger A blaze in the northern sky Kwam ze tegen in een mailorder lijst onder 'new lp's / soon to be released' .... 15 Euro voor de geintereseerden... (wat ze ongeveer 5 tot 10 keer zo goedkoop maken als de originele tegenwoordig op ebay opleveren... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-04-2002 13:22] |
|
Juist, ik zag zo ook. Hmm, maar ik heb de CD's en anders gaat Darkthrone wel een belachelijk hoop geld kosten voor mij (heeft het al gedaan ) En het zijn toch RERELEASES! |
|
Ja... rereleases..... ze komen zeker geld tekort bji dat label.... anyway... ik heb een origineeltje van DT op LP, en daar blijft het wel bij denk ik.. (alhoewel de hoes van Transilvanian H. op lp formaat wel erg verleidelijk is.... ) |
|
De hoes van Transilvanian Hunger op keukenklok formaat is anders ook niet gek... |
|
quote: Heh, ECHT een leuk idee! High-res kopieeren, stuk plexiglas/plastic ofzo op maat snijden/zagen, epoxy-en, presto... Gat in de markt? |
|
quote: Zo'n gat is er al.. gevonden door CENTURI FUCKIA , daar kun je picture-lp-klokken van bijv. Borknagar en Iced Earth kopen ... |
|
Ik zit weer TH te luisteren en opeens vroeg ik mij af: als Fenriz en Nocturnoculto (zo spel je dat toch?) de enige integranten van DT zijn, met wie speelden ze dan LIVE de paar keren dat ze 't deden. En zijn ze ooit in NL geweest? Dat wil ik nog 'ns meemaken... |
|
Geen idee, misschien die ene die op denne hoes van Under a funeral moon staat... ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Op TH zat Zephyrous er ook nog bij volgens mij. En op 'Soulside Journey' waren ze zelfs met z'n vieren (ik weet niet wanneer nr. 4 (was dat niet Dag Nilsen?) weg is gegaan bij ze). Maar met z'n drieën kan prima, zeker bij die ultratech symfo fetish band Darkthrone. |
|
quote:Bij het laatste optreden van darkthrone (ergens in 96) speelde Satyr bas. |
|
Waarom hoor ik de menssen hier helemaal niet over Total Death. Deze schijf is de ultieme reincarnatie van Celtic Frost. GEWELDIG. Al moet ik wel toegeven dat het wel min of meer een eenling in het genre van Darkthrone is en dat ik de rest van de cd's ook de pan uit vind heerschen. Ugh, ik heb gezegd. |
|
quote: ik vind ze helemaal niet 'hypnotiserend'... No meat is sweater |
|
Darkthrone = EN!VAN!JE! Goed voor één nummer per week,maar ik ben geen fan. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Heeft iemand hier ook die tribute to darkthrone cd? "Darkthrone Holy Darkthrone" Persoonlijk vind ik hem erg kut, met een uitzonderingetje: "Natassia in eternal sleep" uitgevoerd door Enslaved. Als ik die draai kunnen al mn buren er van meegenieten.. ghehe... De rest van die cd zijn om een of andere vage reden goede nummers van een goede band gecovered door goede bands maar toch erg kut... jammer Zenial |
|
dan heb je slottet i det fjerne van gorgoroth zeker overgeslagen....de enige goede cover van die cd. |
|
Plaguewielder sucks!!!!!, hail transylvanian hunger!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |