|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
They are back signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Imam vóór burkaverbod De Franse imam Hassen Chalghoumi is voor een verbod op boerka's, nikabs en andere gezichtsbedekkende kleding. Moslima's die deze gezichtsbedekkende sluiers wel willen dragen, moeten maar verhuizen naar Saoedi-Arabië, zegt Chalghoumi in de krant Le Parisien. Volgens Chalghoumi behoren draagsters van boerka's en nikabs tot een kleine minderheid binnen de Islam. Bovendien stellen ze de religie in een kwaad daglicht. Chalghoumi is een liberale moslim die na een toenadering tot de Joodse gemeenschap in Frankrijk enkele doodsbedreigingen mocht ontvangen. Een commissie van het Franse parlement presenteert volgende week een rapport over een eventueel boerkaverbod. De verwachting is dat de Assemblée in zal stemmen met het verbod. (SN) Godverdomme, klotemoslims ook, altijd maar hun wil aan anderen willen opleggen. Fascisten zijn het! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
This actually made me chuckle |
|
quote: (SN) Nog voorstanders van de sharia hier? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die vuile slet had gewoon eerst moeten trouwen voordat ze verkracht werd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vraag me serieus af wat je nu met al die onzinnige retorische vragen probeert te bereiken. Enige stijlfiguur dat je machtig bent? @ Grey [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 26-01-2010 14:54] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Retorisch... Hmwah. Hoor en lees wel vaker dat het invoeren van de sharia nog niet eens zo'n gek plan zou zijn, en aangezien hier loeiveel mensen zitten die volledig tegen alles zijn wat ook maar een klein beetje anti-moslim is, lijkt het me niet geheel onlogisch dat er voorstanders van deze bijzondere manier van "recht"spraak op dit forum rondhangen. En ik ken wel meer stijlfiguren hoor, maar jezelf bewijzen is niet mijn ding. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: . :') Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Jep, absoluut, worden misdadigers tenminste hard aangepakt. |
|
quote: Psst, er bestaat geen gematigde Islam, wist je dat niet? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: De cirkelredenering die daar achter zit is inderdaad niet te weerleggen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wie zegt dat dan? quote: Loeiveel = 0, dus? Ik heb hier nog niemand zien posten die 100% instemt met alles wat met de islam en moslims te maken heeft. quote: Ofwel; wat een gezwets. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hou nou eens op met dat gedemoniseer. Het lijkt potdomme wel een contemporaine bandvervolging. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Oei. Mag ridiculisering nog wel? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Noem zo eens pakweg 3 forumbezoekers die hieronder vallen? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik kom niet veel verder dan jenje maarja die telt dan ook gelijk voor 3. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ho ho .. die wijven mogen ze houwe .. snorredozeuh |
|
quote:3 forumbezoekers die het niet met mijn mening aangaande moslims eens zijn? Sorry, maar lees het vorige moslim-topic eens door en je hebt al wat meer dan 3 namen. Of moet ik je eten ook voorkauwen, hehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Eh, nee, 3 voorstanders van de sharia homo. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-01-2010 20:32] |
|
mogen homo's dan ook 3 manwijven hebben? signature |
|
quote:Guus, lees nog eens door, ik zeg dat er mensen zijn die mijn mening aangaande moslims niet delen en vervolgens vraag ik naar voorstanders van de sharia. Beetje een Greycloak-opmerking van je. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah, het is weer eens zover . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ik quote het maar even want je bent zelf vergeten wat je allemaal voor onzin uitspuwt. :') Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dank je, scheelt mij weer quoten. Ik herinner me nog onnavolgbare posts van Pandora; vraag me af hoe dat bij jullie in de relatie ging. Moet echt extreem bizarre conversaties hebben opgeleverd. "Hoe denk jij over kinderen?" "Ja, kinderen zijn een beetje als bladzijden uit de Sharia, veel mensen houden ervan, maar ik niet." "Nee, inderdaad, kinderen neem je als verzekering voor je toekomst. Een beetje zoals religie, eigenlijk." Zoiets, denkik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |