|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat klopt die foto is van een kattensite en zo ziet mijn kat er ook niet uit.Ik kon geen foto vinden, maar ik heb hem gevonden!! Zo ongeveer ziet ze eruit alleen iets meer wit en kleiner I laugh untill my head comes off |
|
3 katten= spiky, witje, duts |
|
bobby, kat, v luciferion, rat wit,m jesper rat donker, m |
|
Heb je foto-behang ofzo? |
|
Bobby, naar Bobby Lucas? leuke beestjes allemaal kat eet rat niet? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Yes, gevonden! *veegt zweet af* De hond van m'n ouders, Klipper heet-ie |
|
Hoi Klipper. |
|
hehehe, leuk! Ik wil een Jack Russeltje |
|
quote:oeh die zijn zo lief |
|
quote: van die lekkere poepies zijn het |
|
AARGHHH ik heb een kat als huisdier |
|
Ik heb een heel lief poesje: Miesje(ik noem dr pluisje,mausje,mauseplaus ) Dit is ze(lief he): [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 07-01-2003 18:43] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ons Roef is al twee weken vermist Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dit zijn mijn Evile huisdieren Zenial |
|
Mijn moeder heeft een beagle (zo'n kleine kortharige hond met van die flap-oren en zo'n staart die altijd rechtop staat, beetje te vergelijken met die fotot van Sarjenka op de eerste pagina van dit topic). Heel lief beest. Zal binnenkort een keer een foto'tje scannen. Helaas mag ik officieel op mijn kamer in Enschede geen beesten hebben, maar misschien dat ik nog wel een keer een kat neem. |
|
quote: |
|
whehe, heb 18 jaar lang katten,muizen,paarden,ratten,vissen enz gehad, maar nu we verhuisd zijn heb ik er GEEN meer....damn wat mis ik dat.... denk da'k maar weer een ratje of zo aan ga schaffen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Well hi everybody there Nou jullie hebben het over huisdieren ik ben nu 20. Een paar jaar geleden heb ik een zwarte kat gehad en een lastig buurjochie van 3 maanden wat mij 's nachts wakker hield. Daar heb ik toen na veel wakkere nachten en frustraties een oplossing bedacht ik hou van lekker eten en een vriend van mij leverde mij een recept daarvoor: Fried Cat with Baby Liver Ingredienten: * 1 kat liefst zwart maar dat is niet van cruciaal belang * 1 baby lever mag niet ouder zijn dan drie a vier maanden (ps daarmee bedoel ik niet de tijd uit het lichaam) * 2 eetlp suiker * 1/2 dl melk * 4 eieren * peper en zout naar smaak Materialen: * 1 Scherp vleesmes of bijl * 1 bot mes * 1 frituse * 1 staafmixer of anders een Blender * 1 ovenschaal Bereidingswijze: Verwarm de oven voor op 200 graden celcius Men neme de kat en het Scherp mes. Daarme snijden wij de kat zijn keel af van links naar rechts(van onder bekeken). Laat de kat aan een stok of waslijn langzaam doodbloeden er mag geen bloed meer in de kat aanwezig zijn dit duurt +- 30 min. In de tussentijd pakken wij de nog altijd blerende baby en met het botte mes snijden wij de lever uit het Monster (eh)(baby voor de nette orde). Deze doen wij in de blender met de suiker, de eieren en de melk. Mix het tot een rood geel papje en doe dit in de ovenschaal en schuif deze in de voorverwarmde oven totdat het gaat pruttelen. In de tussentijd is de kat leeggebloed en kan hij in de frituese laat hem frituren totdat de huid losspringt van het vel haal hem eruit en leg op een bord. Je kunt aangezien het vel is losgesprongen dit er makkelijk in een vloeiende bewegen van links naar rechts (weer van onder gezien) eraf trekken. Leg de kat in een mooie schaal giet de de Baby- leversaus over kat en breng op smaak met peper en zout. Bon appetite Gollum Up The Irons |
|
quote: timmetje timmetje toch.....je verheet het belangrijkste ingredient .... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Yumm! |
|
Bokkiepoes, dun KAT ! (The great kat ) Ik, Wil Schuurman |
|
En hier issie dan, dun bokkiepoes ! Ik, Wil Schuurman |
|
Ne hanneke en alle andere dat is een heel ander recept en dat is voor de volgende keer! Up The Irons |
|
Mijn pitbullkonijn: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |