|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ozzyyyyy wel erg kut dat je je hamster niet thuis mag houden Nuja,ik ben er zeker van dat je vriend er extra goed voor zorgt You will beg me to kill you!!! |
|
Als ik uiteindelijk een burgerlijk (lees: Jenje)leventje ga leiden wil ik wel een hond, liefst een bouvier (jeugdsentiment), maar alleen als ik daar voldoende tijd voor heb, anders is het alleen maar zielig voor het beest |
|
wel erg kut dat je je hamster niet thuis mag houden Nuja,ik ben er zeker van dat je vriend er extra goed voor zorgt ------------------------------------- gelukkig wel.dat is het lastige als je nog thuiswoont je moet alles met je ouders over leggen en als hun iets niet willen hebben.Dan moet je je erbij neerleggen Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
quote: een bouvier...m'n zus heeft zo'n beest gehad...Helaas heeft ze 'em moeten wegdoen.'t Beest was aggressief gemaakt door m'n zus haar (nu ex) man You will beg me to kill you!!! |
|
quote: onze oude hond heb ik mee gespeeld vanaf toen ik nog geen meter hoog was, erg lief beest....ligt allemaal aan de opvoeding |
|
inderdaad het is jammer dat een hoop mensen zon hond verpesten.Of juist doorgefokt worden daar worden ze vaak vals van Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
quote: Inderdaad.die man joeg dat beest op Het was alleen naar m'n zus dat die hond zo deed.Laika heeft uiteindelijk nog een andere thuis gevonden.Ze heeft zelfs jonkies gehad You will beg me to kill you!!! |
|
quote: gelukkig maar dan heeft die gast dat dus ook nog opzettelijk gedaan? |
|
quote: Ja dat was met opzet. Nadien hebben ze nog een hond gehad(jackie,een dalmatier),maar die liep altijd weg Ik weet eigenlijk al lang niet meer wat er van dat beest geworden is...Waarschijnlijk een andere thuis voor moeten zoeken bij de scheiding. Ohw,ja,ga zeker altijd met je hond naar de hondentraining You will beg me to kill you!!! |
|
nee hoor,ze hebben geen naam,hoeft ook niet hoor... ,dodelijk gwond vandaag,gisteravond gebeten door de netpython met het voeren,wou de rat hebben en beet te hoog in mn hand... ,maar ben nog oke,geen zorgen! Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Beter die rat laten vallen,lijkt me You will beg me to kill you!!! |
|
Ik had een ongewenste gast op mijn balkon... Grrrrr!!! Nou ja! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
nestje in de brand gestoken en de duif verorberd neem ik aan? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Duif is VIES!!! Hehe. Maar goed, aan mijn balkon geen polonaise nee. Weg met die eieren *edit* overigens hangt er een NET, maar dat was in de week dat ik weg van huis was kapotgescheurd, en toen zat er dus een duif. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-04-2005 21:38] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Duiven zijn wel leuk, maat ze maken zo'n herrie en kakken alles onder. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
idd, ik had er vorig jaar ook 1 en die heb ik laten zitten, maar enorme spijt van gehad want de stront lag meters dik... en dat midden in de brandende zon met 30 graden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
duivensoep is anders best te pruimen. ik kreeg het ooit eens voorgeschoteld in belgie en heb het met smaak gegeten. (Ik wist toen alleen nog niet dat het duif was ) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
haha ik las duivenpoep Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb een teringhekel aan die beesten gekregen. WAT een schijtlaarzen... (check de vloer van m'n balkonnetje ) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik roek oe.... (boeren grapje) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik heb een kat hij heet Gus, maar we noemen hem Ome Gustaav, of oom. foto; hij is alleen een beetje gestoord, hij heeft schizofrenie ofzo, en het lijkt net alsof ik meerdere pogingen tot zelfmoord heb gedaan door hem, me armen zitten vol krassen |
|
quote: Haha! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
als ik niet 3 hoog woonde nam ik ook een kat in huis, super relaxte beesten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
mijn hond heet gutsy, amerikaanse staffordshire terrier it ain't so bad to be a psychopath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |