|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is wel naar zeg. mijn leenhond: en mijn allerliefste azrael: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aw, die poezel is echt schattig! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:vind ik ook Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
die nieuwe pillen lijken mij ook wel wat...alhoewel het bij mij niet alleen aan de katten ligt. En dan 3 jaar iedere dag een pilletje slikken kan me dan ook niet echt boeien als het daarna over is. Bedankt voor de reacties op Sambal...het is inderdaad een leuke naam, verzonnen door zijn eerste baas. Hij was de enige rooie uit het nest, dus vandaar [Dit bericht is gewijzigd door Slet op 03-05-2005 17:45] ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Sambal, Maggi... wat volgt? Ketjap? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ja...als we er ooit nog een bij zouden nemen zou hij of zij Oelek gaan heten :D ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Zo ben ik van plan om mijn katten Tony en Krista te gaan noemen, zodra ik een huis heb is het zo ver.. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 03-05-2005 18:06] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nee, bij mij gaat t ook niet alleen om katten, jammer genoeg... Zodra ik er meer informatie over heb (die pillen) zal ik het posten! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: hahhaha...erg passend ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Binnenkort hopelijk een kat!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Me 2, ik neem er 2... "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
Ik begin maar gewoon fijn een stukje met eentje http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: graag...thanks ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Ik wil enorm graag 1 of 2 poesjes kopen maar ik durf het steeds niet aan, ben bang dat ze eenzaam worden. Ik moet elke dag naar school en ik ben soms weleens een nachtje weg... dat weerhoud me er steeds van Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Katten zijn niet zo afhankelijk weet je. De mijne blijft geregeld 5 dagen van huis weg enzo, out walkabout'n. mvg wk10 |
|
een kat red zich altijd wel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tot ze doodgereden worden of een of andere sadist op 't idee komt hun nagels uit te trekken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: mwah dat kan iig niet want ze kunnen hier niet de deur uit. woon in de stad op 3 hoog. dus ze zouden ook alleen binnen kunnen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
jammer dat je bij de meeste galerijen met een deur naar buiten moet, anders kon je hem makkelijk naar buiten doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: er zitten dus zo'n 6 zware deuren tussen deze voordeur en de uitgang van de flat Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
stiekum allemaal katteluikjes erin bouwen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Haal dan een oudere, rustige kat (of twee) uit het asiel. Er zijn er zat die gewend zijn om binnen te zitten en regelmatig alleen te zijn. En ze breken niet de hele tent af, zoals Jez deed toen ze klein was (gesneuveld: drie planten, heel wat serviesgoed, speakers, gordijnen, een bankje, de tuin van de buurvrouw etc. ) [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 04-05-2005 17:56] |
|
ik leef elke dag in angst met mijn huisdier omdat hij onder de pittbull wet valt en afgepakt kan worden. ik had toen ik hem kreeg geen idee dat een amerikaanse staffordshireterrier hetzelfde is als een pittbull in feite. Ik heb mijn hond nu drie jaar en hou heeeel veeel van hem en ben echt super bang als er politie voorbij loopt want ze nemen hem zonder reden in en maken hem af terwijl hij geen vlieg kwaad doet..... it ain't so bad to be a psychopath |
|
Ze nemen hem dus niet zonder reden in, hè. Je zegt het zelf al. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-05-2005 22:47] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |