|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja, heb je iets aanstekelijks of zo? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
De dokter had toch echt gezegd dat de TBC over was.... BROODJE POEP! |
|
Stultus The mysterious killer of pets... BROODJE POEP! |
|
Haha! Je moet ook niet van die kleine beessies nemen, die leven maar kort |
|
moraal: neem een olifant |
|
Hm..nog ff snel in dit topic reageren: ik heb een geweldig (zwaar evil) kattebeest (foto's van beest staan in het katten en fototopic) MuayThaigerrr!! |
|
quote: Fan van Type O Negative???? namelijk: Well I loved my aunt But she died And my Uncle Lou But he died I'm searching for something which can't be found But I'm hoping I still dream of Dad Though he died Everything dies Everything dies My ma's so sick She might die Though my girl's quite fit She will die Still looking for someone who was around Barely coping Now I hate myself Wish I'd die Everything dies Everything dies Everything dies Everything (No why?) Oh God I miss you (No why?) Oh God I miss you I really miss you (No no no no) Everything dies Everything dies Everything dies Everything If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik heb net een nieuw huisdier gevonden... kut, toch maar ff douchen |
|
LOL@Rectum Lobotomy Ik zit er over te denken een fret aan te schaffen als huisdier. Iemand daar ervaring mee? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik heb jarenlang een perzische blauwe kater gehad (i.d.d. ja met zo'n platte neus...) maar die is op mijn twaalfde overleden aan een hersenbloeding. Opeens kwam 'ie van de trap af en zakte zijn onderlijf in elkaar en sleepte zijn verlamde onderlichaam achter zich aan. Dan voel je je behoorlijk machteloos. Heb heel veel plezier gehad met dat beest. |
|
Nee, geen fan van type o, gewoon stom toeval. Sommige van de gruwelijke huisdierdoden zijn trouwens wel te verklaren. Die goudvissen gingen namelijk dood omdat mijn zusje (en de rest van de familie?) haar handen na het naar de toilet gaan (met name om te poepen) waste in de vissenkom. De arme beestjes hebben het in totaal twee nare dagen volgehouden in het troebele water. De kanarie is nog wel een raadsel. Die viel gewoon om. Om dit forum iets meer 'evil' te maken: op welke verschrikkelijke wijze zijn jullie huisdieren overleden?? (mensen die van hun dieren hielden hoeven niet te antwoorden) BROODJE POEP! |
|
ow... een van onze katten schijnt ontploft te zijn. Gelukkig heb ik het niet gezien. |
|
ontploft???????? |
|
Ja, gelukkig wel buiten. Schijnt een heel naar gezicht geweest te zijn. |
|
Hoe kan een kat nou ontploffen??? Wat raar zeg...iets verkeerds gegeten ofzo? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
gadver shit ik dacht dat dat alleen in films gebeurde |
|
Hoe kan je kat nou weer ontploffen? verkeerde WisKas ofzo ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: haha, mindread! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
hoe kan dat??? enneh ik heb zelf 2 dooie vissen noujah, nu niet meer dan, gaat zo stinken [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-04-2002 17:54] Je moeder. |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik heb vroeger ooit goudvissen in het aquarium bij mijn schildpadden gehad maar dat werkt ook niet. het zag er wel natuurlijk uit |
|
euh iets met z'n darmen... ik weet het niet meer, ik was nog te klein. Volgens mij gebeurt het bij honden trouwens wel eens dat hun maag scheurt? |
|
Mijn kat is nog nooit ontploft, maar hij probeert wel regelmatig zijn eigen geslachtsdeel op te eten. BROODJE POEP! |
|
Ja, als je een hond eten geeft en daarna laat rennen gaat ie dood. Kwetsbare dieren toch... BROODJE POEP! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |