|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
edit: @Mmayo: daarom ben ik zo gek op ze, ze zijn net zo gestoord als ik ben [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 31-01-2006 22:44] carcasstrid |
|
quote: HAHAHAHA gaaf! |
|
quote: |
|
quote:net een vleermuis ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind hem echt gaaf, is echt toch? anders wel een hele gave photoshop. |
|
ziet er iig niet uit als een fotosoep, maar als een siamees na een chemokuur ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ghehehe nu weet ik eindelijk wat ie weegt Zenial |
|
wat kunnen ze toch lekker troo kijken he! carcasstrid |
|
quote: Ook die Muppets dvd's hehe. Heb ik ook. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mijn Bird of Darkness is ook ongelovelijk tr00 uiteraard. (ook al is het een een-haps-snack voor jouw vogels) quote: Hehe oh shit, daar gaat mijn evile imago (gelukkig staan mijn Freggels dvd's er niet op ) Zenial |
|
Vogels zijn cool, wij hadden een grasparkietje altijd rondvliegen door de kamer en vrolijk kwetteren, maar hij ligt sinds een paar jaar al onder de groene zoden, verder hebben we nog 2 grote honden, 2 katten, ik heb 2 baardagamen en mijn broetje 3 padden en 2 water salamanders, ook hebben we nog een hele verzameling krekels maar dat is eigenlijk voer voor de baardagamen en padden if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you |
|
Hier mijn huisdieren voor degene die het lief en leuk vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 23-07-2006 14:52] |
|
|
|
quote: Sukkel. Je plaatjes staan achter een beveiliging. Anyway: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Juist duizenden mongolen dumpen hun huisdier weer omdat ze weekje wegmoeten. |
|
quote: Ohw shit... hoe doe ik dat dan ?? :S |
|
heb 3 duitse herders en als we op vakantie gaan, gaan ze mee, mensen die hun huisdier dumpen moeten ze afschieten |
|
quote: hahah ik wil ook wel zo'n freakshow :p |
|
Ik heb vroeger ooit een konijn en een kanarie gehad maar heb verder niks met huisdieren. Die "extra liefde" die een beest met zich mee schijnt te brengen voel ik niet, ik heb er al een dagtaak aan mezelf te onderhouden, het gaat stinken en ik ben nu dermate slecht behuisd dat zo'n beest hier ook maar weinig bewegingsruimte zou hebben dus voor alle partijen is het maar beter dat ik geen huisdieren neem quote:die lui verdienen inderdaad een nekschot ja. |
|
quote:Lijkt op een zeer mislukte Sphinx. Subtiel kamerolifantje |
|
Kitty en haar favoriete bezigheid: (Check de kwijl ) Lucifer en haar favoriete bezigheid: Chagrijnen: [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 26-07-2006 12:31] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Jeetje dat mormel lijkt wel een beetje op Sam, de lelijkste hond ter wereld. the only pleasure is pain |
|
hamster die natuurlijk gestorven is. (old age) Zooitje vissen in een Mac G4 (voor de noobs, da's een computer) Wel een aantal dood van gegaan aangezien het maar een 12,5 liter bak is en met het warme weer was het over de 30 graden in de bak Dat houden koudwater vissies nie lang vol blijkt |
|
i ieder geval hebben ze een gave `vissenkom` "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |