|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wij hebben 2 katten van 6 en 7 jaar oud, Odin en Loke. Voor een hond hebben we geen tijd. Een paar foto's geplaatst, hier was Odin een paar weken oud. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-06-2002 9:53] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
momenteel ben ik twee overlevende kuikens aan het opfokken die gisteren hun moeder dankzij onze kat verloren hebben. helaas is er 1 van de oorspronkelijk 3 overleden aan onderkoeling Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote:Goeie warme lamp er boven hangen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die hangt er nu ook, maar die kwam net iets te laat voor die ene, die andere twee waren binnen 10 minuten ontdooit Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Katten heerschen eg wel! Katers niet Ik, Wil Schuurman |
|
Wie heeft er een jong katje voor me! Alles behalve lapjes...en het moet een vrouwtje zijn... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: kheb er nog 1 geloof ik Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
OEH! Waar woon je? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ergens vlakbij alphen a/d rijn Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: Te ver Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: dan zal ik hem/haar toch echt moeten verzuipen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
ik heb 2 katten en ze zijn heeeel lief |
|
Ik heb een klein vogeltje. Van een afstand is hij best lief, maar je moet niet te dicht bij komen. Hij is best aggresief. Van wie hij dat heeft geleerd weet ik niet . Oh, ik heb ook nog een zusje My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
quote:LOL Die waakvogeltjes van jou zullen vast een goede opleiding hebben gehad [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-05-2002 16:48] |
|
Ja,ja ik heb hem echt gedrild. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
quote: Wij hebben er nog een over. Tis een vrouwtje en knaloranje, zwaar vuilnisbakken. Ze heet Roderick maar dat was een foutje...Ze is heeel lief! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Waar woon je? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
In Hall, das in gelderland en een stom kutgat. Min of meer in de buurt van Apeldoorn en Zutphen. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Ok... ik ga morgen 2 Gerbils ophalen... ik heb ook al een leuke naam voor ze verzonnen: "Spider" en "Murphey"; en dan zijn ze de Spider & Murphey Gang (da's een Duits jaren'80 bandje ) Ik wilde ze eerst Medusa en Beëlzebub noemen, maar die hebben niet zo veel met elkaar te maken en ik vond het ook wel zielig voor 2 van die kleine beestjes... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Jenje, heb jij die foto van mijn puppies nog?? Zou je die hier willen posten *BIG Smile* SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
ik heb er een stuk of 10 huisvliegen bij, maar of ik daar nu zo blij mee moet zijn? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Lol! Je hebt toch een kat? Jaagt ie niet op die vliegen? Mijne doen dat namelijk wel een vliegt leeft nooit langer dan een uur of twee in mijn huis, ehehehe SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
ja azrael jaagt wel op ze, maar op 1 of andere manier zijn die vliegen hem toch te slim af. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Als u het niet erg vind dat ik het doe ipv Jenje; Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |