|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik woon in een flat. Het is een huiskat hij hoeft niet naar buiten. dus het is mogelijk |
|
Een maat van me heeft ook 2 katten op z'n flatje. Dat wil prima... Zolang je maar geen moeite hebt met de stank van die beesten. En ja, hij verschoont de kattebak vaak genoeg, de geur wil stomweg niet vertrekken. |
|
Ja dat wil best. Mn zus heeft ook een poosje in een flat gewoont met drie katten. 't Stonk niet, trouwens. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Wij hebben 2 halfwilde katten, ze eten en slapen aleen hier, verder zitten ze bijna altijd buiten, ook geen katten geur in huis dus. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
quote: of je bent dr gewent aan geraakt? ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
quote: Nou eh de katten hier stinken niet, zeikt die kat in huis dan of op de kattenbak? |
|
Katten ruik je altijd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Neej ik ken zat mensen die katten hebben en daar ruik je het ook, En ook mensen die hier komen hebben niet door dat we katten hebben tot ze ze zien. De geur van katten in een huis wordt voornamelijk veroorzaakt door de kattenbak, wij hebben dus geen kattenbak in huis en dus die geur ook niet. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
quote: nee hoor!!! |
|
quote: Inderdaad, de kattenbak kun je ruiken als ze er net op hebben zitten scheiten maar dat is ook maar voor een paar seconden. |
|
Als mensen de voordeur open doen ruik je al of ze katten hebben of niet. (Geldt ook voor honden.) Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: onzin!!!! |
|
Het is echt zo, ik bedoel niet perse dat het stinkt, maar je ruikt het. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Met honden ruik je de vacht vaak, katten niet of je moet er veeeeel hebben. |
|
mensen stinken net zo errug hoor!!! |
|
quote: Sommige mensen wel ja |
|
quote: Dat is dus de kattenbak die je ruikt, niet de katten zelf, tenzij je er stuk of 20 hebt natuulijk zoals mayo al vermelde. En qua kattenbakken heb je ook veel soorten die geur zouden moeten tegenhouden ( ik heb hier geen ervaring mee sinds onze katten gewoon buiten hun behoefte doen.) "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
Katten ruik je ook, maar als je er woont ruik je het niet meer. Het is geen sterke geur, maar je ruikt het wel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: psies |
|
quote: Niet mee-eens. Als ik bij mn zus kwam rook ik de katten absoluut niet. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik ruik het wel altijd, maar goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: *Mayo pakt slapende Isis op en drukt haar neus in de vacht en snift eens diep* Haaatsjoe... Maar nee, stinkt niet hoor.. Isis ruikt lekker! |
|
Kijk, en dat is wat anders dan "Katten ruik -je- altijd." Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ik zeg ook niet dat het stinkt, je ruikt de aanwezigheid van de kat(ten). Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |