|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ah ok oef!! Mijn kat is ook op dieet maar dan omdat die te dik is Al helpt dat toch niet ... Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Hoezo |
|
quote:Ale joh dat is echt jammer! Ocharme!! Hoop echt dat mijn katertje gezond blijft maar zoiets heb je natuurlijk niet in de hand he..Hij is nu zo een vier jaar Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Da's ook een soort kip! |
|
Met ferme wind, zoals de afgelopen dagen ,vallen er af en toe jonge vogels uit hun nest, mijn broer vond deze I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Wat zielig man, zijn er nog steeds goedere mensen op aarde. |
|
dit is mijn hondje |
|
Leuk keffertje, en jij dan, jou zie ik niet. |
|
k moet een week op de schildpad en mismaakte vis van mijn nichtje passen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: zo'n beest is leuk om af te richten, en zo heeft ie er gelijk ééntje I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
En hoe komt die vis zo mismaakt? Is je nichtje zo wreed? |
|
Als ik nu echt zelf kon kiezen had ik een huis vol dieren, een soort opvangcentrum :-) Maar zal hetnu maar met eentje houden he ! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Ik ben geen huisdier dus ik hoor niet in dit topic |
|
quote: Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote:hij heeft zijn hersens op zijn hoofd en zwemt af en toe op zijn kop.....echt een vaag beest wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: footooo!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Neem een haai: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ALMIGHTY EVILLE SOKKIE (wil de wereld over nemen door het onder te schijten ) ik haat konijnen (he marc gonna eat yours ) maar deze hing ondersteboven in de kooi de topatleet (of gemuteerd) (ja mn fantasie is weer hoog ) |
|
Ik heb al een hele dierentuin gehad.. In mijn ouderlijk huis, altijd katten, en nu heb ik zelf een hond. Het is een engelse Bull-terrier, genaamd Mara. Ik krijg er binnenkort een franse Bull-dog bij, genaamd Spike. Ik heb eerder nog een heleboel hamsters gehad, en iets van 5 ratten, 6 hagedissen, en ik heb in de tuin koi karpers... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=710391&page=7 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kat, hamster ( mogen elkaar heel erg ) enne een vijver vol met koikarpers (vooral eigen kweek ) fear my moo of wrath |
|
Meer fotookes..... |
|
Gratis bij uw huisdier: Er zijn twee soorten vlooien die op zowel op de hond als op de kat kunnen voorkomen: de kattenvlo (Ctenocefalides felis) en de hondenvlo (Ctenocefalides canis). Er zijn mannetjes vlooien en vrouwtjes vlooien. De vrouwtjes zijn het grootst. Een vrouwtjes vlo kan wel 50 eitjes per dag gedurende de eerste 3 levensweken leggen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dit is zo zielig allemaal??is er geen suicide icon bij?????????? Dat hier uberhaupt mensen blijven hangen!!!!!ongeloofeloos |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |