|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb een keistoere surfkater genaamd lestat. Dit omdat ik ging kijken naar het nest en hij als enige naar me toe kwam..... om me te bijten, erg sgattug. maar hei is wel keikool. surft altijd de scanner van de computer af enzo. verder had ik vroeger altijd parkieten die na een maand doodgingen omdat de parkiet van mijn zus, waar ze dan bij kwamen te zitten, kei aggressief was en ze tegen de spijlen omhoogjoeg net zo lang tot ze zich dood vlogen, maar natuurlijk alleen als wij er niet waren. ooit eerder een aggressieve parkiet gezien? hehehe... ze heetten trouwens alle 15 japie, maar vraag me niet waarom, ik was 7 ofzo. en ik heb nog een koppeltje zebra vinken gehad, die waren erg cool, ik vind het zowiezo melige beetsjes en het mooiste was dat ze samen la cuvaracha konden zingen. ook heeft mijn zus een kat, die heet mosh, en mijn vriendje heeft een paard, bascha, maar hij zegt altijd dat ze ook van mij is... ook een cool beest, het is een merrie met evenveel testosteron als 4 hengsten (een hengst heeft normaal 6 a 7 eenheden, en bascha heeft er 25... pittig paardje om te rijdden maar ik hou wel van rodeo) zou het door mij komen dat al die beesten gek zijn...? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: black rabbit of death aaah, lief nijntje. gelukkig weer een kerst overleefd. geeft die tijger geen problemen met het konijn? Oud Vuil. |
|
quote: Nee, das z'n vriendje, die wast hij elke avond schoon. Dan is die tijger net een punker [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 08-01-2003 22:48] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ik heb een Kramy als huisdier. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: probeert ie er ook op te "rijden" ? dan wast hij ff nix, nl. Oud Vuil. |
|
quote: Nee, die staart die erachter hang zit in de weg Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Heb ik al es verteld,maar hier thuis zitten zo'n 30 slangen,6 varanen,hoornkikkers,wat kleinere hagedissen,een hond,en over een paar weken komen er 2 teju's bij(ook hagedissen van 1.50 meter. my signature........ |
|
Ik heb een hele berg dieren... - 4 paarden - 5 konijnen - 1 hond - 3 hangbuikzwijnen (zal een x foto's posten) - 4 geiten - 25 kippen - 20 schapen - 9 chineese loop eenden - 6 poelepetaten (kaapse eenden) Ik woon op een boerderij |
|
quote: joh... you don't say, zou lastig gaan op een flatje 23 hoog The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
allemaal voor eigen consumptie? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
dusssssss weet iemand een naam behalve slotje? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Volkert? Don't blush when I rip you open |
|
quote:Tsk.. Slotje was geen goede suggestie? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Noem m Vlad...hij ziet immers zo bleek en die blik "brrrr" I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hmmmm, hij kijkt trouwens kei melig, als je van bovenaf kijkt, niet vlad achtig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Kerwit ? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:*idee* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
--->variatie op hetzelfde thema: Spermit (ja, ik heb dus rare bui vandaag) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 21-08-2006 0:09] |
|
quote: Is dat beest ook 'bijtgraag'? Hij heet niet voor niets Mordax, lijkt me Don't blush when I rip you open |
|
erhm..misschien al gepost, maar update: -2 honden (Labradors) -stuk of 100 goudvissen (kunnen ook 200-300 zijn) -enkele honderden dikkoppen van een of andere kikkersoort -1 haan (is terug na een iutstapje van een week ofzo) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 21-08-2006 0:09] |
|
ik heb een hele lieve, witte poes van 14 (bijna 15): Daisy. Dat beest is, als ze niet slaapt of eet, echt werkelijk altijd vrolijk en blij je te zien. Je hebt toch schoothondjes? Nou, zij is een absolute schootpoes. Heel erg gek op knuffelen en in het middelpunt van de belangstelling staan. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ooit in een ver verleden een vis gehad genaamd joep (true ende evil ) En opt moment heb ik (lees: mijn pa) een konijn van 9 jaar oud ofzo.. oorspronkelijk genaamd Bobo, maar 'k noem hem altijd Terror wuust robuust |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |