|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wij hebben twee katten gehad(mus & poek)en nu weer twee katten (eddie & flap) en 6 kippen waarvan er maar 1 een naam heeft (hendrik) en een paard en we krijgen een hond .. |
|
Yay. Je icon werkt niet |
|
quote:ik snap niet hoe je zo'n ding maakt .. |
|
link van plaatje plaatje op site, rechtermuisknop... link.jpg kopieren en pasten bij icon |
|
Ik heb twee katten.... eentje heet sneaky en die andere heet snoepie.... wel lieve beesten. Verder lopen er nog drie kippen rond in m'n tuin... Skål! |
|
Mijn lieve azrael is ziek. Hij heeft blaasgruis en moet zijn leven lang speciaal voer blijven eten. Hier nog een foto van mijn az en ik zelf. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben m'n eigen huisdier |
|
quote:Een kat bij ons in het gebouw had dat ook. Maar zijn zusje was kerngezond. Dat werd dus een hoop gemier omdat ze elkaars eten niet moesten opeten. Die zieke kat heeft toen nog een tijdje bij ons op de afdeling gewoond. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 25-04-2003 14:06] Touché, pussycat! |
|
quote: Jaah mijn poekie Felice had dat ook... maar de dokter wou er nix aan doen omdat hij al oud was... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:dat is hier nu ook het probleem met de 2 katten van mijn moeder. 1 daarvan mag dat voer absoluut niet hebben omdat haar zuurgraad veel te laat is en dat voer juist verlagend werkt. Maar ik zal blij zijn als mijn kat niet overal meer gaat zitten pissen.. Dat is zooo klote. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:En dus moest dat beestje helse pijn hebben bij het pissen? Touché, pussycat! |
|
quote:Azrael die had dat nog niet. Ik moest van de dierenarts pis opvangen.. Makkelijker gezegt dan gedaan.. Ik een kattenbak vullen met plastic en + kat in de douche gezet. Veel water laten drinken. 1,5 dag later nog steeds niet geplast. Hij wilde absoluut niets van het plastic weten. Ik had die dag een afspraak bij de dierenarts en moest dus pis hebben. Ik wat grit in de kattenbak gedaan en hij ging meteen zitten.. Ik die bak onder z'n kont vandaan gerukt omdat al dat grit het natuurlijk absorbeert. Ik denken en denken hoe ik dat plas moest opvangen. Uiteindelijk heb ik maar een soep opscheplepel onder z;n gat gehouden toen hij ging zitten. En toen ik het zag was het pis de kleur van honging. Ik schrok me dood. Ik was zo zenuwachtig bij de dierenarts!! gelukkig was het bij az nog niet ernstig en nog niet pijnlijk! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wat een tafereel moet dat zijn geweest! De gemiddelde kater begint toch tegen het eerste het beste stukkie plastic gelijk te zeiken als een hengst?! Maar Azrael is zeker vooral een binnenkat, of niet? Gelukkig dat ie nog geen pijn had. Touché, pussycat! |
|
quote:Ik heb een erg kieskeurige kat. Hij zijkt wel over mijn sokken heen maar over plastic, ho maar.. Ook al gaat hij bij mijn ouders naar buiten, gaat hij nog op de kattenbak quote:ja az is een binnenkat en een verwent kreng. Hij heeft voor het eerst gevochten.. hij heeft nu een schram op zijn neus. VOlgens mij vind hij het wel stoer want hij loopt nu nog meer als een leeuw/zwarte panter. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb laatst nog een leuke foto gemaakt van m'n rat die hertog jan drinkt helaas heb ik geen scanner... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
net me moeder zitten pesten met 1 van mn gerbils... toen kwam ze me met een lamp achterna My madness, my sadness |
|
quote:gerbils zijn ruig !!! lekker springerig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben niet geschikt voor huisdieren (of andersom?). Een overzicht: * hamster: stierf met schuim op z'n bek en een rottende plek op z'n zij een langzame dood in de schuur; * kavia: electrocuteerde zichzelf toen hij het snoer van de naaimachine doorknaagde; * 2 konijnen: de een nooit meer gezien (gegrepen door een of ander roofdier ofzo), de ander na een vakantie rottend in z'n hokje gevonden (buurvrouw: "ja, het voer werd steeds maar niet opgegeten) * vissen: gekookt op de verwarming * vogels: 2 snelle kleine die steeds ontsnapten en zich doodvlogen tegen de spiegel. * schildpad: was iets mis met z'n schild, schimmelde en rotte langzaam weg. En toen ben ik er maar mee opgehouden... |
|
quote: en superlief, de ene gaat altijd op mn schouder zitten meekijken de andere is wat schuwer, en die is altijd kwaad op me als de muziek hard staat...(net als 1 vd 2 katten, die heeft echt een grafhekel aan nile :D) My madness, my sadness |
|
quote:gat-ver-damme!! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: WHAHAHAHAHAHA...heb je het na 6 keer al opgegeven? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nou.. ik heb ook nog een tijdje 7 schoolkindertjes gehouden, maar toen ze steeds maar zaten te zeuren dat ze honger hadden kreeg ik zelf ook honger en heb ik ze maar verorberd |
|
quote: Join the animal farm |
|
een hond van bijna 5 die het Chester, is een border collie (zoon schapenhond uit de film BABE) een konijn met de orginele naam Sofietje. Dies al 7 jaar oud ofzo. En ik heb ouders van veel te oud en een zusje, maarja das nie echt waarvan je zegt "gezelligheids dieren". I am the 1%. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |