|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben het er nog steeds niet mee-eens. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: ik eigenlijk ook niet!!! |
|
quote: Nee ik ruik dat helemaal niet, als je er neer zet dat JIJ het wel ruikt is het klaar toch. |
|
Precies. Ik ruik een kat niet. Tenzij 'ie ergens overheen heeft gezeken. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: heb r wijnig verstand van maar ik heb astma en ben ongeveer alergish voor alles wat leeft niet dat ik daar allemaal last van heb maar huisdieren wel / katten , honden , vogels enzo ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
Ja, ik heb ook astma en ben ook voor super veel dieren allergisch. Ook voor katten, maar ze zijn zo geweldig! Allergietabletjes doen wonderen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Geheel ontopic Heb je huisdieren (gehad)? Zo ja: wat/naam? Ja gehad: - Hond met de naam Ferry, kruising herder/keeshond - Kat met de naam Birou (htk kat) - Lading konijnen met diverse namen, de laatste 2 droegen de namen Nympf en Freya Momenteel: - Kat Snoepy, woont bij mijn ouders ivm tuin - 2 katten, Isis en Gaia Wil je huisdieren? zo ja: wat? waarom?? Ik wil nog wel meer katten, als ik de tijd, het geld en de ruimte had gehad. Stuk of 10 of een opvang ofzo. Katten zijn geweldig! |
|
hehe wij hebben vergunning voor een Cattery. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
quote: Ooit.. ooit. |
|
Mja wij hebben ook aleen de vergunning hoor, mensen met allergien enzo, met 2 katten houden ze het wel uit, maar met echt een hele hoop niet meer denk ik. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
Volgens mij zijn er echt veel mensen die allergisch zijn voor katten e.a. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
katten stinken alleen als ze op de deurmat schijten .. maar dan stinkt hun drol he [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 17-04-2005 13:19] |
|
of je katten of honden ruikt is ook wel afhankelijk van je inrichting denk ik, bij mij bijvoorbeeld, ik heb vloerbedekking, ruik je de hond sneller dan bij mijn zus die parket en een leren bankstel heeft, daar trekt de geur nou emaal sneller in. De ene hond ruikt ook meer naar hond dan de andere, afhankelijk van het type vacht enz enz.... it ain't so bad to be a psychopath |
|
ik heb twee katjes, Lestat en Bitsy "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Tjoh |
|
Ik wil ook een kat. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik heb een geweldige kittenz! Ze heet 'Kittenz'! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: [flauwemode]Maar je hebt toch al een poes?[/flauwemode] "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
Ik heb wolfsspinnen op zolder. Af en toe komen ze omlaag wandelen... gezellig Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ik zei toch ook dat ik een kat wil? Ach een poes is ook goed. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Kat poes kater, zijn allemaal namen voor een kat. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
quote: Precies. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Gehad: - goudhamster: Moppie, langharige goudhamster: Ukkie - katten: Tyger [nog bij mn pa thuis], Mickey [werd maar een paar weekjes oud ] Tom(mie) [werd overreden toen ie 1,5 was ], Jackie [ook nog bij pa thuis]. Momenteel: - 2 katertjes: Muis en Phoebe. [circa 8 maanden oud] - dwerghamstertje: Poetie 'Verlanglijstje': Eigenlijk te veel om op te noemen!! Maar oa: Ratjes, allerlei soorten gekko's [luipaardgekko's bijvoorbeeld!], boomkikkertjes, sugargliders [= suikereekhoorntjes] Beesten heerschen "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Lucifer respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |