|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is het een mannetje en een vrouwtje?? Subtiel kamerolifantje |
|
Jij barmhartige sameritaan! Maar mannetjes en vrouwtjes bijten elkaar wel eens in de nek als paringsritueel. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: die handige broer die jou nog wel eens op je verantwoordelijkheidsgevoel aansprak? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Jouw schildpadden zijn PAS twee jaar oud, gaan nog nog een jaartje of 30 of zo mee.... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Hmmm....zag dit op de eerste bladzijde van dit topic. Even updaten...Rodi leeft niet meer... Nu heb ik een nieuw paard, een amerikaanse appaloosa Lucks Moonlight Too, a.k.a. Appie I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Wij hebben 5 ratten en 1 hond Genaamd (hou je vast): Hond : Shiva dat is een Kangal een soort van Turkse berghond ofzo heel erg groot ook en lief . 1 DumborexSiamees rat genaamd oog 1 HuskyDumbo rat genaamd Muis 1 Japanse rat genaamd Zwart Wit of RZN en nog 2 husky's met de namen : Torgal en Nero [Dit bericht is gewijzigd door Darkfantasy op 02-04-2004 15:58] Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote:hebben? k wil van m af, t is een beetje zielig voor hem want ik zit op kamers en in t weekend issie alleen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik denk dat m,n vriendin hier niet echt blij van word . als ik het vraag dan denk i dat er gebeurt. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Ik wil een aquarium met vissen. Misschien zorgt mijn kat dan wel voor problemen, dus: ik wil ook een deksel voor op het aquarium. |
|
quote: Deksel is dan idd een must have. Plaats je bak dan ook zodanig dat de kat er niet bij kan komen. succes Aquariums heersen This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: Hebben die dieren veel aandacht nodig dan? Subtiel kamerolifantje |
|
HIerbij wil ik even mededelen dat mijn geliefde vis HELLHAMER dood is (al 2 weken) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik zal eens een fototje van mijn hamster posten Het is niet erg goed zichtbaar op de foto, maar voor een hamster heeft hij lange haren. (op deze foto woonde hij trouwens nog niet bij mij thuis en was hij dus niet echt vaak genoeg gekamd) @ cadaveria > gecondoleerd [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 02-04-2004 15:48] |
|
Hmm onze rat Nero is dood Nu hebben we 2 nieuwe ratten ! Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
6 ratten, Loki, Indy, Geel, Streep, Stewart & Shatner.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
2 ratten: Mary en Fluffie, die laatste naam had het beestje al toen ik em kocht. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hmm onze kat is al voor de 3e of 4e keer ziek z'n 2 levensjaren, en hij heeft ook al z'n achterpoot naar de klote geholpen wat maar niet wil genezen als hij zieker wordt dan moet het maar een spuitje worden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
aaahhh wat zielig. azrael heeft het er maar moeilijk mee dat Hellhammer dood is. waar moet hij nu uit drinken??? HIj is volledig de kluts kwijt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zet de kom neer zonder vis, of koop een nieuwe vis(levend is misschien wel wat minder geurend ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:ja dat is wel leuk en aardig. maar dan huuur ik jou in als schoonmaker. ok? weet je hoe vissen stinken? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Haha, zo'n vis wou ik jaren geleden ook altijd toen ik nog een aquarium had, gewoon omdat ze zo lelijk zijn! |
|
quote: Waar woon je? anders dan moet je maar een kom neerzetten zonder vis, en gewoon waterplanten en slakken gaan bewonderen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: er zijn nog veel lelijkere bij de visboer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |