|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dank u zeer Shera SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
ratelslangen ieieie, dat vind ik zulke enge slangen. ik snap niet wat jullie in die beesten zien.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Als iemand nog intresse heeft die zwarte (met bruine sokjes ) is nog in de aanbieding...... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Dat vind ik echt een schatje. Hadden ze niet een half jaar later geboren kunnen worden? Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Solly.... maar als je over een tijdje een puppie wilt en niet weet waar je er een kunt krijgen laat het me dan weten ik weet altijd wel mensen die pups in de aanbieding hebben. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Jenje en ik willen over een tijdje graag pup, waarschijnlijk een labrador of zoiets. Om Whappie gezelschap te houden. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: WAT EEN POEPIE!!!!!!!!!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ja dat is echt een gaaf beestje. Lekker koppig en nukkig. Lijkt wel op zijn baasje |
|
ehm nog iemand interesse in jonge katjes????? ik kwam er gisteren pas achter dat mijn kat zo zwanger is als de pest,ik dacht eerst dat ze eindelijk wat meer ging eten maarre toen ik haar over de buik aaide voelden de tepels van haar wel erg groot, ik geef nog wel een brul wanneer de jonkies gekomen zijn. |
|
zit jij aan de tepels van je kat |
|
quote: als de nood aan de man is..... |
|
misschien maar een wat vinden mannen geil topic starten |
|
dan hoor je toch maar één ding. Aan vrouwen zitten |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hehe geinig jongens maar over een buik van een kat aaien is de normaalste zaak van de wereld hoor en dat die tepels van dat beest daar zitten daar ken ik nix aan doen |
|
ja maar stiekem vond je het wel leuk, geef maar toe kan jou kat btw ook dansen |
|
hehe bijnamaar niet zo als diegene in unitaqs denk ik |
|
vertel verder |
|
maarre ik ga nog ff van de zon genieten nu het nog kan en misschien tot unitas |
|
hmmm ik denk dat je wel weet waar ik het over heb en niet alleen dansen de rest was ook goehhh en nee dat heb ik niet gedaan met de kat hahaha |
|
|
|
maar mits je zin hebt dan kom je zaterdag gewoon weer naar unitas is altijd gezellig oke maar ga nu echt want de zon is al bezig te verdwijnen, laters of misschien tot straks op zm |
|
Aub niet slowchatten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |