|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: leuk man idioot 11.45: restate my assumptions |
|
ik heb vandaag ook al 10 wespen gevangen . ze liggen nu half dood onder een glas.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Bel ff hoe het afloopt, okee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Laat ze of vrij of maak ze helemaal dood, dit is niet cool |
|
quote: Als je niks hoort van me.. SQT: ipv kauwgom had ik van die silicone moeten gebruiken, maar ja, een mens probeert snel en efficiënt te handelen, en nu is het dus te laat Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: bijennest??? in mei? Nou ja... ik heb er niet echt verstand van... Maar als je ervan af wilt, moet je gewoon een imker bellen, die zijn altijd blij met nieuwe bijen... niet doodmaken iig! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
3 katten in huis Love is a curse |
|
Ik zou wel een otter willen hebben als huisdier. Ik ben gek op otters. |
|
bent u wel verplicht tot aanschaf van een kleine zwembad in uw tuin. Ik heb een kat gehad en die is helaas overleden. |
|
Waarom willen mensen nou bijzondere huisdieren zoals krokodillen, exotische vogels, slangen enzo Laat die beesten gewoon vrijrondlopen (en kruipen ) in de natuur zolang ze die nog hebben! [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 20-05-2002 15:29] |
|
Wat moeten mensen zowiezo met huisdieren? Bazzio Attacks!!! |
|
Voor de gezelligheid, en om liefde te geven en terug te krijgen ofzo. |
|
Puur voor zichzelf. - Afleiding voor de kinderen. - Om wat gezag te hebben. - Om liefde zonder moeite te ontvangen. - Om zich goed te voelen door dat beest te verwennen met allerlei troep. Ik neem toch maar geen otter. |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
Whoohoo! Wij zijn sinds gister de trotse eigenaars van: KOEI Een grijs-wit poesje 6 weken oud peter:Gotfather Morgoth Onwillige meter:Lady Rose Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:En een poes van die leeftijd is NIET goed voor je nachtrust. Om twee uur besloot 't beestje van haar mand te verkassen naar m'n enkels, om drie uur werd ik wakker omdat ze aan m'n oor aan te knagen was en om zes uur besloot ze dat ik genoeg geslapen had en begon in m'n gezicht te likken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wij hebben twee honden ozzy een rottweiler reu van 2 jaar bo een bordeauxdog reu van bijna 2 jaar een gezellige en af en toe een drukke beesten boel maar wat een kong en pindakaas al niet kan doen bij die twee vergeef me, heb dislectie |
|
quote: hahaha, ik ken dat verhaal. ik beweeg wel eesn met mijn benen tijdens mijn slaap en toen wij dus een jong katje hadden kon deze het niet weerstaan om mijn voeten aan te vallen. en die beesten hebben erg scherpe nageltjes. (maar ik kon er wel om lachen) |
|
ik snap niet dat jullie die beesten toelaten in jullie slaapkamer. Daar kan je toch helemaal niet van slapen. Ik zou stapelgek worden van dat gefurr en gemurr naast mijn oor. |
|
quote: KOEI Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
nog een leuk fotootje van mn hond Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Ja maar.. wij wonen nog op overblijfselen uit ons studententijdperk.. met andere woorden: 1 kamer (Donderdag gesprek met hypotheekadviseur!) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik vind honden echt niks ze stinken ze kwijlen ze maken alles vies ze maken alles kapot en ik ben postbode Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
net hetzelfde als bij paarden, maar ze smaken niet zo goed en je kunt er niet op rijden [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 08-07-2002 17:16] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |