|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hmm ik woon in het Westland, naja voor een middagje vissenkom schoonmaken heb ik altijd tijd natuurlijk volgende week zaterdag 15:00? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Poetie! Mijn zusje hoefde em niet meer dus hebben wij ze nu |
|
quote: Daar heb ik ook nog 50 van in de vriezer... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik heb als "huisdier" een mieren kolonie. In een bak op mn kamer zit een complete kolonie myrmica rubra, met een stuk of 5 koninginnen, ongeveer 300 werksters en zo'n 40 geslachtelijke dieren. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Origineel, en ook geen pokkeherrie of stank!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik zou wel bladsnijmieren willen houden,en dan op dezelfde manier als in het noorder dierenpark.Schitterend!! spelfout weggehaald... |
|
Mijn hondje, 8 maandjes oud nu...die foto is een maand oud ofzo, verder heb ik nog 2 hamsters (broertjes die elkaar steeds proberen af te slachten als ze bij elkaar in de buurt komen, zitten nu in apparte kooien) |
|
4 katten: -Tijger(bijna 11j) -Pruts (6j) -Jan (11 mnd) -Nothing (11mnd) 4 honden -Queen(11j) -Scandal(8j) -Devil(5,5j) -Ace(5 mnd) 2 ratten -Eowyn(6 mnd) -Arwen(1,5 mnd) en twee van die lelijke papegaai beesten Ooit komen er nog enkle fretten.Maar daar heb ik nu helaas de tijd niet voor [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 08-06-2004 15:59] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
- 1 hond (whappie) - 1 killergup (heeft nu al 5 vissen gedood) - 1 goudvis Vissen krijgen geen naam, dat is nogal dom aangezien je onder water toch niets hoort. |
|
quote: en ze hun naam toch niet kunnen onthouden. Al gaf ik als 10 jarige mn vis wel een naam: Otto Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
1 kat, Sindri Ik ben van plan nog een kat te nemen. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: laat je ze best niet ontsnappen Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
2 katten - Ladka - Jasmijn 1 Hond - Ozzy 2 konijnen - Skin - Witje 2 1 paard - Winston |
|
1 hond: Bolc 2 katten: Aria en Spook 2 ratjes: Mialee en Wink Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Ik weet niet hoe ze die mieren in het noorder dierenpark houden, maar dat is vast indrukwekkend. Misschien dat ik me ooit ook nog eens aan een exotische mierensoort waag. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Dat is heel makkelijk te voorkomen mieren zijn niet echt goede zwemmers en ze hebben ook een pesthekel aan plantenolie. Het enige dat je moet doen is dus of het formicarium in het water plaatsen, of een beetje plantenolie op de rand smeren "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: argh,ik ken een kerel die winston heet; heel ergerlijk mannetje.Wil doctoraat halen...maar studeert niet En z'n lach meer iets als "gnah gnah gnah" dat ie door zn neus eruit perst Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: hehe, super...maar stel dat er plots ene leert zwemmen? geef mij toch maar diertjes met een hoog knuffelgehalte Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Argh,wat ergerlijk. Shoot him!!! You will beg me to kill you!!! |
|
4 vogelspinnen,2 gekko's en een netpython! Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Cool...Hebben ze geen naam? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Dat slaat als een verlepte kut op een everzwijn in relatie tot Ratje's paard. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Klopt toch dan? |
|
Ik heb geen huisdieren Nooit gehad ook niet.Ik heb er de tijd niet voor You will beg me to kill you!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |