|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
je bent zo'n 20 min te laat met die rteactie jenje, of had je dat nog niet door. |
|
|
|
niet slowchatten aub |
|
Grr .. Ik heb geen huisdier Pas als ik samen ga wonen .. dan is Whappie ook mijn huisdier .. |
|
Ik heb een rat! genaamd Harrie. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
relaxed ik had ook een rat een albino genaamd,,,, jawel JEZUS!! |
|
hahahaha jezus man en hoe kom je nou op zo'n naam? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik kende ooit een man die had een grote witte harige hond en die heette .. Mevrouw Jansen ... |
|
Ik noem mijn kat Wobbels Trouwens ook wel even leuk om te weten, mijn katten zijn op dit moment bij aan het komen van hun eerste stonede ervaring. Ze zijn vandaag um.. geholpen om het maar even netjes te zeggen en ze waren echt niet meer op deze wereld. Je moest constant uitkijken dat je niet over een of ander in een keer door zijn poten gezakte kat struikelde, omdat ze echt overal ter plekke in slap vielen [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 17-05-2002 20:10] |
|
quote: ik kende iemand met een grote zwarte hond die Meneer Jansen heette HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
mijn rat heer ratje patatje ach maar dan is azrael wel weer blasphemisch. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
HAHA HEB IK OOK EEN KEEER GEDAAN EEN KAT STONED MAKEN MAN HEB IK GELACHEN ZEG ZE PROBEREN RECHTDOOR TE LOPEN MAAR VALLEN GEWOON OM OF LOPEN ERGENS TEGEN AAN, SUPER GEWOON MAAR ACHTERAF HAD IK WEL MEDELIJDEN MET HET BEESSIE |
|
bah wat zielig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat valt onder dierenmishandeling. |
|
Das inderdaad niet ect grappig meer nee maar dit heeft de dokter gedaan omdat ze geopereerd moesten worden. Het zag er echt best zielig uit ook af en toe, zo'n klein katje wat naast zijn drinkbak ligt omdat het daar in slaap is gevallen |
|
quote: Wat een KUTSTREEK!!! Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb geen huisdieren, maar ik vond vanmiddag wel een aantal kleine slakjes ofzo in een fles ranja waar ik tien minuten tevoren nog uit had gedronken. |
|
quote: Gij Satan! |
|
Ik zit nog steeds opgescheept met een bijennest. Zal ik ze maar als huisdiertjes beschouwen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Mag ik je vragen hoe je aan een bijennest komt? (en zo ja, dan bij deze ) |
|
Afgezien van de spinnen die regelmatig mijn plafond bezoeken heb ik geen huisdieren. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het spinnen op mijn plafond, dus daar heb ik ook geen kak aan. |
|
Die bijen zijn er in geslaagd een nest te bouwen in het raamkozijn van de slaapkamer. Daar zitten hele kleine (verluchtings-?)gaatjes in, en daardoor vliegen ze dan druk binnen en buiten.. Ik heb overal kauwgom ingestopt, maar ze zijn er nog steeds Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
kauwgom? Wordt dat niet verschrikkelijk ranzig? Misschien dat het dan tijd wordt om je kozijn een keer een nieuw likje verf te geven, volgens mij werkt dat ook wel |
|
Koop een gasbrander. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |