|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aaai, die ketting is weer los of wat...? Hop, in je hok of geen kattebrokken. |
|
'Ketting is niet los' als u deze handboeien bedoelt. Het wordt nu wel erg ondeugend, is het niet? Het is maar dat ik weer mijn dagelijkse intelligentie-slaap nodig heb, anders had ik zelfs via dit medium u tot een orgasme geleid waarbij u waarschijnlijk 2 weken in coma had gelegen. Mevrouw, dromen zult u van mij. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
sgrofh! gisteren hebben we onze jongste telg/kat ontdaan van haar laatste stukken vervilting. dat betekende weer een halve pil ellendige rustgevende rotzooi naar binnen frunnikken, 2 uur wachten, de 1 met 2 ovenwanten de kat vast houen en de ander knippen. en 't tis gelukt! "sweetie darling" is weer klit-vrij. Oud Vuil. |
|
*mental note: negeer het bestaan van bonobo's vanaf nu* |
|
acc, acc, acc. * ben nu aan het niezen * Oud Vuil. |
|
gelukkig worden de meeste BONOBO's afgeschoten door een stel afrikanen met pijl en bogen zo intelligent zijn ze nu! deze mogen ze van mij met plezier verorberen, alhoewel dit exemplaar alleen maar potentieverlagend werkt...... Er schijnt ook veel homofilie voor tekomen in bepaalde populaties, waarschijnljik lijdt deze er ook aan en is daar zo gefrustreerd ovr dat ie hier komt gallen! Ach laten we hopen dat ie snel uit zijn waan geholpen wordt! |
|
nou icequeen, waar blijven die plaatjes van Ozz? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: www.ozzy.com Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Eh, ik heb d'r wel eens eerder gepost, maar dit is dus Frekja, mijn (IJslandse) hond, ze is inmiddels ouder (hier was ze nog pup), en woont bij mijn ouders (bij de rest van de honden): Momenteel logeert ze bij een oom en tante van me, omdat ze vrij, uhm, ontdeugend is geweest, en tijdens afgelopen loopsheid een slippertje heeft gemaakt met de rottweiler een paar huizen verderop, en dit is het resultaat: Zoals je ziet zien deze er qua bouw (en kleur) wat anders uit dan echte IJslandse honden, de vacht is ook erg kort. Overigens lijklt de cmbinatie vooralsnog niet wanstaltig lelijk, en ik ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien als ze opgroeien. Nog meer plaatjes: De pups van mijn hond uit een ander (wel raszuiver) nest. Saela, een andere hond van ons (we hebben er 5, puppies niet meegerekend). Verder hebben mijn ouders ook wat schapen, en een heleboel (IJslandse) paarden: (beetje brakke fotos, maar goed), veulentje is inmiddels wat groter, maar we hebben alweer een nieuw veulentje (m'n moeder fokt de dieren, vandaar). We hebben geloof ik ook nog een haan, maar die is een beetje zielig omdat ie geen kippen heeft, en wil dus af en toe nog wel eens een van onze honden lastig vallen in een hitsige bui (kippen zijn allemaal aangevallen door rondlopende roofdieren). Maar ja, echt bij mij thuis heb ik geen huisdieren. hoef ik voorlopig ook niet zo nodig NP: Manowar - Nessun Dorma For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Mijn overleden ratten: Brutus en Tommy. |
|
quote:had gij ratten? Waarom wist ik dat niet? waren wel mooie rattekes We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
...en dik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Deze hond: [IMG]http://members.chello.nl/w.vanderplaat/ritou.jpg[IMG] |
|
quote: |
|
een burzum hond We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hij's behoorlijk blank |
|
quote: Eh ik weet niet hehe. Ik heb jaren ratten gehad. Die beesten heersen echt. Ik zit er aan te denken om er weer een paar te kopen, maar ik wacht nog even af hoe het met mijn volgende studie gaat verlopen. Ik wil wel genoeg tijd voor ze hebben. En dik tja, ik verwende ze nogal hehe. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 14-07-2003 20:59] |
|
Mmm...lekker beestje! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Heeft alleen neger oren |
|
aidsbelichting, maar alas, die linker is dik, niet normaal meer...en dan wil IceQueen er ook nog kindjes in proppen via haar mannetjes rat, dat past nooit [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 14-07-2003 21:14] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Zover ik het kan zien, valt dat dik wel mee. Ze zien er wel ontzettend actief uit! |
|
quote: geloof me, het is DIK haha en ze zijn allebei ADHD actief, niet te doen af en toe We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ja, de barbeque aanstaande zaterdag word wel relaxt. Neem je huisdieren mee!! Yammie, vleesch |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |