|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik had een vleesch-etende albino parkiet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
over huisdieren gesproke...ik ben nieuw hier zo te zien is dit wel een gaaf forum.. kijke of het echt zo trui is "Ach jongen, de wereld is toch al kapot!" |
|
over huisdieren gesproken, er is hier ergens een 'tally-hoo-ik-ben-nieuw-hier-topic,' zoek maar even en stel je voor zou ik zeggen |
|
quote: okay...ik ben Metalfan gewend heh..ff wennen zoek zoek.. huisdieren: vissen "Ach jongen, de wereld is toch al kapot!" |
|
quote: ik had een gele (HELEMAAL GEEL) die ging aan plastic-zwaarden knabbelen, at op z'n kop, raar beest |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
HUISDIER HOLOKAUST Dit slaat nergens op. |
|
mijn kikkertje heeft een mooi nieuw terrariumpje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
HEUY!!!! Mijn kikkers rennen door de tuin en zijn samen aan het spelen met de konijnen en andere raar vliegend, gevederde creaties |
|
Mijn kikker word ook af en toe uitgelaten in de vijver! |
|
HEUY!!!! Net gegeten...weer een vliegend monster van de wereld geholpen.....rotdieren, ze smaken ook nog niet eens, puur een principe kwestie dat ik ze eet [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 26-04-2003 18:33] |
|
Ik heb een kater, Scooter! Leuke beestjes zo katten. Vals en absoluut niet zo volgzaam als honden. Maar ik vind alle diertjes leuk! Jammer dat mijn vriend allergisch is voor alles wat je in huis kan nemen als huisdier...ale behalve vissen dan Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Oke, inruilen die vriend |
|
Hehe, nog maar een keer mijn ongelovelijke evil huisdier. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
gave foto!!!!! |
|
Thanks! Helaas heeft mijn kat niet echt lang meer. Hij heeft iets aan zijn nieren en zit nu al en tijdje op een speciaal eiwitloos dieet. Maar goed, het is niet anders. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: wij hadden 4 katten, maar 2 zijn er jammergenoeg ook veel te vroeg gestorven... waren ook ziek |
|
quote:Prachtige kat echt waar! En ocharme vind het zielig... Hoop dat dat beestje niet te veel pijn lijdt ofzo. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Heb parkieten(Bourki,Turquasines), hond(kruising Labrador/fletcoat)Tyson hie ie, pas een hond overleden(Dobermann, Kinge genaamd), tamme mini pappegaai, en een kip(overgebleven van drie) maar die moet dood, vanwege vogelpest Kip is vijf jaar oud |
|
quote:Wat hadden ze dan??? Ik heb zo bang dat er iets aan mijn Scootje komt he. Durf hem al niet op straat laten uit angst dat ze hem omverrijden. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Ach, sinds ie op het dieet zit gaat het wel redelijk. Maar hij heeft geen pijn hoor. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: FUCK VOGELPEST ETC. |
|
quote:Heb ik ook al aan gedacht Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
In dat geval vind ik dat de minipapegaai ook dood moet... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |