|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb pas een nieuwe RAT het was een beige maar is nu een witte albino geworde ik denk door te weinig licht. En dan nog iets van een langharig geval kben er nog niet uit wat voor beest het is AARGHHH |
|
quote: mja weet zelf ook nog niet wat voor diersoort ik onderval dus zodra je ut weet, zeg het me Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
mijn angora hamster: Teminst zo ziet hij er ongeveer uit. Hij is iets minder grijs van kleur. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 08-12-2003 15:27] |
|
ik heb zo'n beest (albino klauwkikker) maar dan in het wit...en hij doet alleen maar een beetje zitten en visjes vreten en zij heet prins wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
En al gekust? hehe, zie nu dat prins een zij is. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 08-12-2003 15:54] Bazzio Attacks!!! |
|
Blijkbaar niet .. she_devil is er nog steeds .. |
|
Wij hebben een langharige duitse herder(Kazzan) en een poes(medussa) SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:kwak kwak... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb sinds kort hier een katje rondlopen, hij is van mij en m,n vriendin. Zij heeft de naam gegeven, muis , alleen vraag ik me wel is af of ie niet stiekem een cursus bij al qaida heeft gevolgd want omfg wat is dat beest af en toe een terrorist. hij is nou ong, 2 maandjes oud. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: Oh.... Is ie dood? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Zijn kapper wel .... |
|
quote: mijne ook http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
hey kheb 2 zwarte poezen; Aria (1,5 jaar,lang haar en een echte gesteriliseerde "fattie") en Spook (kortharig en echt krapuul, half jaar) hond Bolc, kruising Tervuurse herder+bordercollie+labrador; 2,5jaar gerbil Zilla (die is veel te stoer om zo klein te zijn) en verscheidene huisspinnetjes Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Ik heb een russische dwerghamster, om mij hier gezelschap te houden op mn studentenkamer. Zij heet Moritz (ja ik weet t, is geen naam voor een vrouwtje, maar ik had er eerst 2, Max & Moritz, vond ik een mooi kombo. Maarja, Moritz heeft Max doodgebeten ) |
|
nu nog 3 gekkos, met krekels en meelwormen, een salamander met watervlooien , vissen, 1 kat bakera (betekent bleekscheet) van hoe oud weet ik niet en 2 honden (jack russels) banjer en rusty en de honden van ons allen en die zijn 6 en 3 en dan heb ik nog een adoptie hond een engelse bulldog die nog bij de fokker woont |
|
6 ratten. Indy, Loki, Streep, Geel, Stewart & Shatner Altijd feest in de sletteflat Een kleine snol zit zo vol. |
|
ik wil een kat! |
|
quote: ieuw, lijkt wel een monster uit een horrorfilm :s |
|
quote:t is vooral leuk als ie een levende goudvis naar binnen werkt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
cool ik wil ook zo,n kikker This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Gatver! Grappig beest maar ik hoef m niet in huis te hebben om eerlijk te zijn. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Een coole kikker Subtiel kamerolifantje |
|
dit is ook een coole kikker http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Twee schildpadden (roodwangschildpadden) Cernunnos en Morrigan, geen gewone dieren, enkel bijten ze naar elkaar, vooral Cernunnos naar Morrigan , weet niet wat ik daartegen kan doen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |