![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dalmatier, coby genaamd (kutnaam, hebben mn ouders bedacht grmbl) ![]() verder een konijn: Harry, sinds een tijdje hek ook een ratje :D Igor ![]() ![]() |
|
![]() poesje van soepkoeltoer ![]() |
|
![]() ![]() |
|
'k heb enkel een rode kater genaamd Wiskey ... serieus ... ik was nog jong toen ik die naam koos maar hij heeft gewoon die kleur ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Mijn huisdier... WAS een kat... maar die hebben we moeten laten inslapen ![]() ![]() ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Mijn Huisdieren enzo. ![]() Ladka ![]() Jazzy ![]() Ozzy ![]() Winston en mijn eigen liefje... En nog 5 van die dingen wat konijnen zijn ![]() ![]() |
|
quote: Mooie tekening op zijn koppie, het lijkt wel of de streep met een lineaal is gezet. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
hehehe, daarom hebben ze ook gekocht, we vonden dit wel heel speciaal.... ![]() ![]() |
|
Ziet er ook erg speciaal uit zo'n koppie. ![]() Dit is één van mijn lieve huisdiertjes. Drago de baardagaam. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Bananen zijn ze echt gek op, jammer dat hij er zo mee smeert. Na een banaan kan ik zijn terrarium elke keer weer schoonmaken. (geldt ook voor aardbeien trouwens) ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: hoe oud is ie??? ![]() |
|
Ongeveer 1,5 jaar oud. De foto is niet recent, hij is dus al een stukje groter (en dikker, hij eet echt erg veel) the only pleasure is pain ![]() |
|
Wij hadden een helemaal gele parkiet, die op z'n kop ging eten....maar die is dood ![]() ![]() |
|
quote: Da zal wel ja.. hahahahaha ![]() |
|
ik heb hier nog een paar foto's van m'n katten toen ze nog 6 weken waren ( zijn nu al 7mnd. ) Ik had ook nog een hamster maar die is carnavals-dinsdag overleden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hoe gaat t verder met je katten??? ![]() |
|
quote: goed, nog altijd zo gek als een deur ondanks de castratie/sterilisatie, zitten nu vaker achter de vliegen aan vanwege t mooie weer, echt lache ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nee dat niet maar de lamp heb ik nu wel moeten afknippen tot aan t brede gedeelte, akasha of dweezil had t kapot gemaakt, ik wilde toch al een andere hehehehe ![]() |
|
quote: hehehehehe, maar je behang, hangt er nog wel aan de muur ![]() ![]() |
|
quote: mwah...aan de bovenkant wel maar aan de onderkant minder ...... ![]() |
|
quote: Dat heeft niks te maken met katten... mijn konijn vreet het ook. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: lol ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |