|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dalmatier, coby genaamd (kutnaam, hebben mn ouders bedacht grmbl) verder een konijn: Harry, sinds een tijdje hek ook een ratje :D Igor |
|
poesje van soepkoeltoer |
|
|
|
'k heb enkel een rode kater genaamd Wiskey ... serieus ... ik was nog jong toen ik die naam koos maar hij heeft gewoon die kleur I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Mijn huisdier... WAS een kat... maar die hebben we moeten laten inslapen Maar ja.. anders had ze het hele huis onder gepiest en was ze uiteindelijk gestorven aan epilepsie nog steeds droevig FREEZE |
|
Mijn Huisdieren enzo. Ladka Jazzy Ozzy Winston en mijn eigen liefje... En nog 5 van die dingen wat konijnen zijn |
|
quote: Mooie tekening op zijn koppie, het lijkt wel of de streep met een lineaal is gezet. the only pleasure is pain |
|
hehehe, daarom hebben ze ook gekocht, we vonden dit wel heel speciaal.... |
|
Ziet er ook erg speciaal uit zo'n koppie. Dit is één van mijn lieve huisdiertjes. Drago de baardagaam. the only pleasure is pain |
|
ook mooi beestje!!! Ik heb die in Venezuela maar al te veel gezien, hehehe, dan maar ff zorgen dat je bananen hebt |
|
Bananen zijn ze echt gek op, jammer dat hij er zo mee smeert. Na een banaan kan ik zijn terrarium elke keer weer schoonmaken. (geldt ook voor aardbeien trouwens) the only pleasure is pain |
|
quote: hoe oud is ie??? |
|
Ongeveer 1,5 jaar oud. De foto is niet recent, hij is dus al een stukje groter (en dikker, hij eet echt erg veel) the only pleasure is pain |
|
Wij hadden een helemaal gele parkiet, die op z'n kop ging eten....maar die is dood ik hield GVD van iets.. |
|
quote: Da zal wel ja.. hahahahaha |
|
ik heb hier nog een paar foto's van m'n katten toen ze nog 6 weken waren ( zijn nu al 7mnd. ) Ik had ook nog een hamster maar die is carnavals-dinsdag overleden |
|
Hoe gaat t verder met je katten??? |
|
quote: goed, nog altijd zo gek als een deur ondanks de castratie/sterilisatie, zitten nu vaker achter de vliegen aan vanwege t mooie weer, echt lache |
|
quote: jaaaaaa, das t jacht instinct van die beesten, maarja ik neem aan dat je niet zit te springen om vliegen |
|
quote: nee dat niet maar de lamp heb ik nu wel moeten afknippen tot aan t brede gedeelte, akasha of dweezil had t kapot gemaakt, ik wilde toch al een andere hehehehe |
|
quote: hehehehehe, maar je behang, hangt er nog wel aan de muur |
|
quote: mwah...aan de bovenkant wel maar aan de onderkant minder ...... |
|
quote: Dat heeft niks te maken met katten... mijn konijn vreet het ook. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: lol |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |