|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: JEWEET!! Ben ook erg benieuwd naar Kvelertak, zal live wel goed losgaan zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zoals het er nu uitziet wordt het weer de vrijdag. |
|
Tegenvallende eerste reeks namen voor mij. Het is wachten op het zwaardere werk. Voorlopig moet ik enkel Ozzy, Volbeat, Moonspell, Amorphis en Electric Wizard zien. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ken die hele band doen, zal 't eens proberen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Het gerucht gaat dat Justin Bieber op de vrijdag mainstage zal staan...Bron |
|
Zou goeie grap zijn |
|
quote: +1! Maar ik hoop ze in februari ook in Vegas te zien. |
|
meer bands vind je hier! Slipknot komt! [Dit bericht is gewijzigd door 1bobbes1 op 13-12-2010 13:07] Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Journey heeft ook bevestigd. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: op zich een mooie naam, maar boeit mij persoonlijk eigenlijk niet (zoals wel meerdere bands tot nu toe) nuja, er staan er nog maar 25 ofzo, er kan dus zeker nog veel lekkers bijkomen |
|
Begin volgend jaar komt er nog een hele shitload aan namen en ik vind ze nu al prima. GMM, here we come. |
|
quote: hoe weet je dat dit begin volgend jaar zal zijn of is dit eerder een vermoeden? |
|
quote: Een vermoeden en als ergens tussen januari en maart nieuwe namen komen is het begin volgend jaar. Nogal breed begrip. |
|
quote: Lol mij zou het eigenlijk niet verbazen moesten ze nog een lijstje lossen rond de kerstperiode |
|
Whitesnake? Blegh Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: op zaterdag wordt dus duidelijk een dag voor de oudjes (of voor hen die de oudere groepen een warm hart toe dragen) |
|
Ach nog een dikke 60 namen te gaan, dus er zit vast wel iets vets bij. |
|
quote: Smaak komt nog wel als je ouder bent.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat heb ik wel eens vaker gehoord... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
ik vond het vroeger ook niks, nu natuurlijk fantastisch! |
|
NIEUW OP GRASPOP! Tarief € 2,50 per uur |
|
Zaadparkeren? Boeiender |
|
wellicht ook wel, als dat nog gaat.. |
|
Sjeeeeeez. Boeiender |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |