IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Graspop 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2011 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*Popcorn*

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2011 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 20:22 schreef Hypnos het volgende:
en nu de vraag waar NIE-MAND zal kunnen op antwoorden:

hoe was Wayne Static?

signature

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2011 21:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Statistisch gezien of op real life ervaring?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-06-2011 23:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die had toch afgezegd?

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-06-2011 12:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 20:51 schreef Meridian het volgende:
Ik heb er wel meer op het podium gezien, maar niet zo veel als de vorige keer dat ik ze zag nee.

Bij Parkway Drive was er een gast die totaal niet weg te krijgen was. Er moesten twee securityguards aan te pas komen, maar die kerel had een flinke dosis perseverance!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 28-06-2011 12:15 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Het was weer mooi. Het weer viel toch nog alleszins mee gelukkig en de meeste bands die ik gezien heb gaven een goede show weg!

Alleen de camping opkomen was niet zo gemakkelijk... Dat was net zo goed geregeld als de Belgische regering. Wij zijn 'brutaal' via de zijkant gegaan en deden er 2 uur over van auto naar camping. Mensen die netjes in de rij bleven staan hebben er 4 uur over gedaan.

En iPim: qua WC's: prima! Schoon en nooit lang wachten. Wat veel mensen niet doorhadden was dat je halverwege het festivalterrein ook een WC-gebouw had... Het was dus maar 3 minuten lopen en geen 10.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-06-2011 12:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2011 12:15 schreef DecomposingBitch het volgende:
En iPim: qua WC's: prima! Schoon en nooit lang wachten. Wat veel mensen niet doorhadden was dat je halverwege het festivalterrein ook een WC-gebouw had... Het was dus maar 3 minuten lopen en geen 10.

Van de mainstage was de dichtbijste die ik kende daar bij Marquee 1 . Schoon waren die wc's wel!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-06-2011 12:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 23:50 schreef BenKnuckles het volgende:
Die had toch afgezegd?

nog een reden waarom niemand mijn vraag zal kunnen beantwoorden...

signature

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 28-06-2011 13:04 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Was een prima weekendje. Vrijdag smorgens vertrokken richting Bels. Een beetje slepen met de spullen en we konden overal zo doorlopen omdat iedereen donderdag avond al ging. Enige probleem was dat we dan wel op camping I terecht kwamen. Naja, boeje.

Vrijdag:
De eerste band die ik zag was Foreigner, wat is dit? Graspop Knuffelrock Meeting.
Daarna dus door naar Sepultura, tent stond bomvol en ze konden zich eindelijk eens bewijzen. Ik heb een paar nummers gezien, maar hun nieuwere werk kan me eigenlijk niet zo bekoren.
Daarna weer even Graspop Knuffelrock Meeting met Journey. Lekker in het gras zitten dus en even op de foto met Duff McKagan als een ware fanboy.
Heaven Shall Burn was ook oke, band was aardig populair aan het worden. Goede metalcore.
Korn had te kampen met een bijzonder slecht geluid. Kwam ook een beetje ongeinspireerd over.
Door de gezelligheid The Damned Things gemist, alhoewel ik volgens de mensen die er wel waren geweest niks gemist had.
Dan maar op naar Loaded, ze speelde wat GNR nummers, dus altijd goed. Ook een leuke setting die kleinste tent.
Even voor de leuk bij Parkway Drive naar binnen gelopen, ook een goede set en de hele tent stond op zijn kop. Goed bezig.
Bij de Scorpions was ik 't goed moe en onderhand veel te dronken. Slapen dus.

Zaterdag wakker worden in de kou en regen, beetje sanikken en na een ontbijt maar eens bij Kvelertak kijken. Ruige band, alleen het geluid stond bijzonder slecht. Volgens mij hebben ze wel veel zieltjes gewonnen door deze show.
Suicide Silence daarna was ruig, als er een deathcore band de hype zal overleven.
In de tent blijven staan voor Tryptikon (ik had het weer bijna geschreven als Trypticon). Leuk om de Celtic Frost nummers eens te horen... ook al speelde ze die veel en veel te langzaam.
Even een nummertje kijken van Black Label Society, net hun waaw waawaaawaawaawuuuh hitje. Ik werd wel een beetje simpel van de miljoen gitaar solo's na elk nummer.
Times Of Grace, goede band en konden al prima teren op hun eigen nummers zonder op zijn Max Cavalera's nunmmers van hun andere band in te zetten. Weinig grappen en grollen deze keer, maar dat maakte niet zoveel uit.
Stukje Arch Enemy, niets voor mij.
Whitesnake was goede achtergrond muziek.
Judas Priest maakte even hun comeback... en dat tijdens de 'laatste' tournee. Goed geluid, goede setlist en leuk feest.

Zondag lekker warm, niks mis mee.
Begonnen bij Anvil, die even vakkundig lieten zien waarom het na 1983 niks geworden is. Komt sympatiek over, maar muzikaal niks voor mij.
Kreator maakte hier goed gebruik van met een knetterharde set met oud en nieuw materiaal. Super!
Mastodon past meer in een tent, maar toch te gek om ze weer eens te zien.
Even de lokale helden van Legion Of The Damned bekijken, maar na 5 nummers weer naar buiten gegaan. Veel te warm in de tent.
Avenged Sevenfold was goed, maar niks voor mij. Zelfde voor Rob Zombie.
Cavalera Conspiracy speelde eens in de tent en speelde ook eens veel eigen nummers. Goed feestje.
Afsluiter Slipknot was wel aardig. Het terrein liep eens een keer niet leeg haha.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-06-2011 18:15 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 28 juni 2011 13:04 schreef collision-tammi het volgende:
Lekker in het gras zitten dus en even op de foto met Duff McKagan als een ware fanboy.

Cool, foto op hyves?

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 28-06-2011 20:49 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

even wachten tot ik hem krijg , het was niet mijn foto toestel.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-06-2011 22:35 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2011 12:32 schreef iPim het volgende:
Van de mainstage was de dichtbijste die ik kende daar bij Marquee 1 . Schoon waren die wc's wel!

Aan de rechterkant van Mainstage heb je toch van die piskruizen, of moet jij na elke band schijten?

Forever After
Fading to Black
Posted 28-06-2011 22:42 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

iPim
Usericon van iPim
Posted 29-06-2011 14:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2011 22:35 schreef MetalJan het volgende:
Aan de rechterkant van Mainstage heb je toch van die piskruizen, of moet jij na elke band schijten?

Ik stond godverdomme helemaal vooraan bij Slipknot en 10 minuten voor het begin kreeg ik zulke erge maagkrampen. Een zitwc was dus zeker vereist.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-06-2011 14:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Het blijft natuurlijk spannend, zo'n Slipknot show...

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 29-06-2011 15:28 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Pfoe, blij dat ik niet op Graspop geweest ben. Rasjiesties festival!!

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 29-06-2011 20:32 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Wat ik je brom!

Wil je muilperen?

Forever After
Fading to Black
Posted 29-06-2011 20:34 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2011 14:15 schreef iPim het volgende:
Ik stond godverdomme helemaal vooraan bij Slipknot en 10 minuten voor het begin kreeg ik zulke erge maagkrampen. Een zitwc was dus zeker vereist.

Echte schijtmuziek ook ja dat Slipknot.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 04-07-2011 21:16 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 28 juni 2011 12:37 schreef Hypnos het volgende:
nog een reden waarom niemand mijn vraag zal kunnen beantwoorden...

Ik kan je wel vertellen dat de vervanger Pagan's Mind prima was.

Was weer een prima editie. Enkele hoogtepunten: Iced Earth, Opeth, Amorphis, Judas Priest, Kreator, Journey, Scorpions (beter dan op Hellfest) Whitesnake en Soilwork en de afterparty's in de metaldome. Allemaal goed geregeld ook. Wel balen dat m'n telefoon al op vrijdag gejat werd.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 05-07-2011 2:03 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 27 juni 2011 21:18 schreef Onweerwolf het volgende:
Je bedoelt, al helicopterend zoveel mogelijk mede-kleuters uit de zandbak slaan?

Nee dank je, ik heb een opvoeding genoten.
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Op 27 juni 2011 21:32 schreef Count Steel het volgende:
Klasse antwoord wederom.

Hardcore gaat mij niet om het helicopteren.
Trollende metalheads raken, prima. Maar die zie je helaas zo weinig bij HxC gigs. Kwestie van opvoeding, denk ik.

@ Onweerwolf: Waar heb je het over... Toen ik jonger was, was ik de lul in de pit.
Die pit is een perpetuum mobile van uitdelen en uitgedeeld worden.
Ik klaagde vroeger ook nooit als ik door grotere spelers in de pit was gebeukt.
Je doet net of er nieuwe regels zijn...

Por Vida

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-07-2011 2:12 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2011 14:15 schreef iPim het volgende:

Je was erg zenuwachtig om je lievelingsband nu eindelijk eens in het echt te zien?

... hoe de hazen lopen ...

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 05-07-2011 8:27 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 5 juli 2011 2:03 schreef pitboss het volgende:
Je doet net of er nieuwe regels zijn...

Ik ben vooral verbijsterd over het gegeven dat er überhaupt al regels zijn voor die lompe onzinnigheid.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-07-2011 9:48 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2011 21:16 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat de vervanger Pagan's Mind prima was.

Was weer een prima editie. Enkele hoogtepunten: Iced Earth, Opeth, Amorphis, Judas Priest, Kreator, Journey, Scorpions (beter dan op Hellfest) Whitesnake en Soilwork en de afterparty's in de metaldome. Allemaal goed geregeld ook. Wel balen dat m'n telefoon al op vrijdag gejat werd.

Waarom de Scorpions serieus ergens slechter? Het leek wel een slechte karaoke....
Whitesnake overigens idem. Ik ben blij dat ik die knakker ook een paar keer gezien heb toen zijn stem wel werkte.

Ik wist overigens niet dat mr Zombie strippers mee had. Geeft na een tijdje biker feelings bij de jupiler saloon wel een mooi tintje aan de dag

Verder schijtduur allemaal met de munten. Ik snap echt niet hoe de tieners van nu dat allemaal moeten ophoesten.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

iPim
Usericon van iPim
Posted 05-07-2011 16:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2011 2:12 schreef faalhaas het volgende:
Je was erg zenuwachtig om je lievelingsband nu eindelijk eens in het echt te zien?

Om ze voor de derde keer te zien. Favoriete band is het al een aantal jaar niet meer.

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-07-2011 16:57 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2011 16:43 schreef iPim het volgende:
Om ze voor de derde keer te zien. Favoriete band is het al een aantal jaar niet meer.

Wel geweest dus

... hoe de hazen lopen ...

Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com