|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk is het zover ….! Graspop Metal Meeting 2011 komt eraan. De hoogmis van de metal gaat door op 24,25 en 26 juni. Op donderdag 23 juni opent het festival reeds de deuren voor een heus warming-up feestje! Dus zorg dat je erbij bent. 6 december is niet alleen de dag waarop de lieve sint samen met zijn pieten de daken onveilig komt maken, maar dan is het ook d-day in metalland want dan maken we de eerste namen bekend! Volgende week gaat ook de voorverkoop voor Graspop Metal Meeting 2011 van start via ProximusGoForMusic. Het prijskaartje voor de festivaltickets is nagenoeg dezelfde als vorige editie. |
|
Hoe dan ook aanwezig, 4 dagen aan 't gas Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Idem, ben er ook sowieso weer bij. Count Steel kan moeilijk alleen die pits open gaan trekken, toch? De kans op Iron Maiden verkleint wel erg nu Werchter ze al ingepalmd heeft. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ach boeiend. Als ze nou iets als SoaD boeken of iets anders dan wat ze al jaren doen ben ik meer dan tevreden. |
|
Geen idee of SoaD mij nog zou kunnen boeien. Zou het sowieso wel gaan zien, daar niet van. Meestal zijn het de Marquee II en de Metal Dome die ik in de gaten moet houden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik zag op de duitse community dat Iced Earth en Heaven Shall Burn ook bevestigd zijn |
|
quote: Alle bands hebben contract dat ze niks los mogen laten, en alle bands die rondcirculeren op het net als zijnde bevestigd zijn nog niet helemaal officieel. Maar geloof me, maandag staan ze er tussen! |
|
Heaven Shall Burn, dat zou nog eens wat zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik heb je nodig vriend!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
I'll also be there! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Word geen heel weekend voor mij (ouders zijn de zaterdag 40 jaar getrouwd), maar misschien dat ik 1 dag ga ofzo. |
|
Helaasch heb ik de week erna tentamenweek, net als vorig jaar en kwam dat toen niet heel goed uit bleek achteraf. Dit jaar Summer Breeze maar eens checken |
|
ik wil ook komen, en ik wil ook drie dagen blijven. nu is mijn vraag aan diegenen die al eens bij graspop zijn geweest: hoe gaat dat bij het overnachten? is mijn tent kapot na een nacht, of blijft alles netjes en rustig liggen? misschien een domme vraag maar het lijkt mij toch wel handig om te weten. Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Alles blijft netjes liggen. Er zullen op dat vlak geen problemen zijn, tenzij Nederland een match op het WK wint. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Met je tent gebeurt niets als je em normaal neerzet. Ik zou wel op alle waardevolle spullen letten (geldbeurs, camera etc) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En je campingstoeltjes, die van ons werden gewoon gejat vorig jaar, echt super kut |
|
quote: Flikker die campingstoeltjes in je tent als je lang weggaat, doe rits van je tent dicht er zet ze desnoods vast met zo'n klein klikslotje. |
|
quote: Volgend jaar geen last van |
|
Campingstoeltjes vragen er dan ook om gestolen te worden. Edit: MetalJan: gelukkig maar [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 30-11-2010 23:04] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: was eigenlijk ook wel wat ik dacht weinigen die er zin in hebben die mee te zeulen, maar iedereen zit er wel graag in indien mogelijk |
|
anyway ... nix waardevols laten rondslingeren je zult er wss wel overal hebben die ook in tenten gaan zien (moest iedereen gewoon respect hebben voor elkaars bezit ... maarja) curieus naar eerste lading namen maandag!! ozzy, judas priest, scorpions? of toch een verrassing verder hoop ik eigenlijk op veel alternatieve groepen (mogen gerust wat van hellfest tussen zitten) |
|
Electric Wizard komt ook, ik dan misschien ook wel. kloenkekloenk. |
|
quote: Vergis je niet, dat is geen aso metalpubliek, maar dat zijn georganiseerde bendes die festivals afgaan. Bij ons zijn alle tenten van onze groep en in de buurt 'doorgenomen', waar ik lag zelfs terwijl we lagen te pitten (!) (tentgenoot vond 's morgens zijn broek even buiten de tent, natuurlijk leeggeroofd). Ik hoorde dat Wacken een groep Roemenen had opgerold. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-12-2010 18:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geen oosteuropese bands meer uitnodigen. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |