|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Eens even zien: Vrijdag: Sowieso: Volbeat, Parkway Drive, Heaven Shall Burn, Protest The Hero Misschien als tijdschema het toelaat: Scorpions, The Damned Things, Corrosion Of Conformity, Watain, The Black Dahlia Murder Zaterdag: Sowieso: Judas Priest, Disturbed, Adept, Kylesa, Times Of Grace, All Shall Perish, Ghost, Kvelertak Misschien als tijdschema het toelaat: Ozzy Osbourne, Cradle Of Filth, Arch Enemy, Triptykon, Electric Wizard, Suicide Silence Zondag: Sowieso: Slipknot, Mastodon, Opeth, Kreator, Terror, GWAR Misschien als tijdschema het toelaat: BMTH, Legion Of The Damned, Amorphis, Soilwork, All That Remains, Architects Beter nog een lauwe deathmetal naam ofzo. Vader en Deicide touren rond die tijd met supports (?) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Bij mij voorlopig: Vrijdag Zeker: Parkway Drive, Heaven Shall Burn, Sepultura, The Black Dahlia Murder Misschien: Korn, Iced Earth, Corrosion of Conformity, Watain, Protest the Hero Zaterdag Zeker: Cradle of Filth, Kvelertak, All Shall Perish, Suicide Silence Misschien: Ozzy, Judas Priest, Disturbed, Monster Magnet, Arch Enemy, Kylesa Zondag Zeker: Slipknot, Cavalera Conspiracy, Soilwork, Terror, All That Remains, Architects Misschien: Rob Zombie, Kreator, Bring Me the Horizon, Escape the Fate, While She Sleeps, Baptized In Blood, Rise to Remain Maar mijn broek wordt enkel nat van Terror, Slipknot, Soilwork, Heaven Shall Burn en Sepultura. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zieke wall of death bij HsB dan, see you there Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Die zijn de headliner die dag dus hoezo als het tijdschema het toelaat? |
|
Meer: als ik er zin in heb Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vrijdag Zeker: Masters of Reality, Angel Witch en Arkona Misschien: Scorpions, Volbeat, Korn, Epica, The Damned Things en Corrosion of Conformity Zaterdag Zeker: Moonspell, Triptykon, Electric Wizard, Kylesa, Kvelertak en Ghost Misschien: Ozzy, Judas Priest, Disturbed, Cralde of Filth, Black Label Society, Monster Magnet en Pain Zondag Zeker: Rob Zombie, Mastodon, Opeth, Moonsorrow en Amorphis Misschien: Slipknot, Cavalera Conspiracy, Kreator Zo te zien wordt die zaterdag erg druk voor me. Door Mastodon en Moonsorrow lijkt het erop dat ook men zondag redelijk druk zal zijn |
|
Niet aanwezig Volgend jaar zeker weer van de partij, maar dit jaar is vrijwel onmogelijk. 15 juni krijg ik de sleutel van m'n nieuwe woning en er moet flink geklust worden. Beetje lullig dat ik dan 5 dagen van de wereld ga zijn. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Maar... maar... Wie helpt mij dan met ruimte maken bij Terror? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Sla wat met iPim om je heen. |
|
Het spijt me Ben Hierbij draag ik de heilige hoefijzergraal over aan U, mijn waerde. Gebruik hem met vol verstand en de hardste moves. Until we meet again... [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 27-03-2011 21:09] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Fa: :') Laat de jeugd toch eens met rust, foei! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
|
|
Lacuna Coil!1!11 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
!31@1! Kans is groot dat ik toch aanwezig ben. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zei ik toch. Eerst zeurt iedereen maar vlak van te voren begint het toch te kriebelen, wat voor je bierpens je ook hebt |
|
Haha, typisch inderdaad Bij mij zou het zowaar kunnen dat ik er niet bij ben. Maar dat zijn zorgen voor later. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Het begint helemaal niet te kriebelen. Maar nu komt het door behoorlijk potentiële vriendinnetjes die godgloeiende godver op de Graspop-vrijdag jarig zijn, en omdat ik Iced Earth ook nog wel wil zien met Barlow. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Au3 blijf eens uit Ralph z'n account! Bareuh... |
|
quote: Die is vandaag vrij. Wel mooi dat Au3 tegen de tijd dat ik hier weg ben een halve legende is op ZM als dit zo doorgaat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik kan niet wachten op de titels van de aankomende topics I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Bareuh... |
|
"Daar waar Au3..." etc. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik wil foto's van au3 godverdomme! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |