IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Graspop 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-05-2011 17:26 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Leuk al dat geplan....
Ik beperk me tot stap 1, booze bag halen.
Daarna improviseren we wel

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-05-2011 17:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zozo. Stoere man.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Argus
Usericon van Argus
Posted 25-05-2011 17:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Zozo. Grote neus.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-05-2011 17:38 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Zozo. Provocatie.

Subtiel kamerolifantje

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2011 17:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2011 17:34 schreef Argus het volgende:
Zozo. Grote neus.
:')

*pakt nog een frikandel*

Is Assie trouwens Joods, dat zou'm allen maar nog geiler maken!

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 25-05-2011 17:41]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-05-2011 17:43 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Velletje kwijt?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 25-05-2011 17:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2011 17:34 schreef Argus het volgende:
Zozo. Grote neus.

:') Als je me ergens écht op geen enkele manier mee beledigt is het dat wel. Wear it proud

Dikke kabouter die je er rondloopt.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Argus
Usericon van Argus
Posted 31-05-2011 15:26 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Hmm je hebt er dus echt eentje?

Ik ging voor het oud Nederlandsch spreekwoord overigens...

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 31-05-2011 15:52 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Heb ik jou kat laatst niet doodgereden?

Wil je muilperen?

Argus
Usericon van Argus
Posted 31-05-2011 15:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Sorry maar net zoals meneer met de (blijkbaar) neus heb ik geen idee wie je bent.
MIsschien kunnen jullie daten of on-topic gaan?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-05-2011 16:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Gefeliciteerd boefje!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Argus
Usericon van Argus
Posted 31-05-2011 16:13 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Dank u bijzonder aantrekkelijk meneer met ditto nageslacht

*bedenkt ook verlepte te moeten flapstaarten ivm nationale baarden dag*

Forever After
Fading to Black
Posted 31-05-2011 17:13 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je kent AG toch wel? Of weet je je Zeurtor niet meer te herinneren?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 31-05-2011 17:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 15:26 schreef Argus het volgende:
Hmm je hebt er dus echt eentje?

Ik ging voor het oud Nederlandsch spreekwoord overigens...

Yups.

Geen idee wat je bedoelt, wel er net een opgezocht, als dat de juiste was is het meteen mooi toepasselijk
quote:
Op 31 mei 2011 15:58 schreef Argus het volgende:
MIsschien kunnen jullie daten of on-topic gaan?

Nee.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 31-05-2011 17:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 17:13 schreef Forever After het volgende:
Je kent AG toch wel? Of weet je je Zeurtor niet meer te herinneren?

Net of hij me dan kent

Forever After
Fading to Black
Posted 31-05-2011 17:16 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Misschien niet persoonlijk, maar hij zou toch een indruk moeten hebben wie AG eerst was. Als ie het forum een beetje bijhoudt tenminste.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 31-05-2011 17:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 17:16 schreef Forever After het volgende:
Misschien niet persoonlijk, maar hij zou toch een indruk moeten hebben wie AG eerst was. Als ie het forum een beetje bijhoudt tenminste.

Ben jij zo iemand die onveranderlijke voorstellingen van mensen maakt? Dat zou arrogant zijn

Forever After
Fading to Black
Posted 31-05-2011 17:19 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nee, maar bepaalde mensen en/of hun gedrag, ongeacht of dat nou positief of negatief is, blijven mij soms wel bij en daarin ben ik niet uniek denk ik.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2011 17:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Natuurlijk ben je daar niet de enige in. En AG, het feit dat je zoiets doet:

quote:
Op 31 mei 2011 17:17 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ben jij zo iemand die onveranderlijke voorstellingen van mensen maakt? Dat zou arrogant zijn

bevestigt het Zelthor-beeld.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 31-05-2011 18:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dit bevestigt weer mijn beeld van jullie

Argus
Usericon van Argus
Posted 31-05-2011 18:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 17:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Yups.

Geen idee wat je bedoelt, wel er net een opgezocht, als dat de juiste was is het meteen mooi toepasselijk

Nee.

Aha. Nu weet ik met een hulplijntje in ieder geval wie je (hier) bent Waarom moeten ridders ook steeds andere namen hebben? Hoort dat er bij?
Anyways, nooit opgevallen dat je zo'n gok had maar als jij er blij mee bent...

Als je vondst verder het volgende was, ben ik het met je eens.
http://www.encyclo.nl/begrip/Zijn%20neus%20overal%20insteken

Dat is jammer. Mods leven hier ook niet meer echt he? Zo vaak kijk ik natuurlijk niet maar ik zie ze nooit meer in actie.

OT: Nog steeds jammer dat Disturbed niet komt maar Pro-Pain maakt veel goed

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 18:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Blijft prachtig, mensen die menen dat als zij ongevraagd onzin op een forum spuien, anderen zich daar niet mee moeten bemoeien.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Argus
Usericon van Argus
Posted 31-05-2011 18:32 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 18:24 schreef kwelgeest het volgende:
Blijft prachtig, mensen die menen dat als zij ongevraagd onzin op een forum spuien, anderen zich daar niet mee moeten bemoeien.

De eerste 4 woordjes van je undersign blijven het hem wel doen. Je mist het punt weer totaal. Dat ondanks die kekke bril.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 31-05-2011 18:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 18:19 schreef Argus het volgende:
Waarom moeten ridders ook steeds andere namen hebben? Hoort dat er bij?

Afhankelijk van de mythes en sagen die over ons geschreven worden verandert onze naam en functie natuurlijk
quote:
Als je vondst verder het volgende was, ben ik het met je eens.
http://www.encyclo.nl/begrip/Zijn%20neus%20overal%20insteken

Nee, die had ik niet gevonden.
quote:
Op 31 mei 2011 18:32 schreef Argus het volgende:
De eerste 4 woordjes van je undersign blijven het hem wel doen. Je mist het punt weer totaal. Dat ondanks die kekke bril.

Welk punt eigenlijk? Dat jij weinig anders hier doet dan mensen bedreigen en stoere opmerkingen maken en dan gepikeerd raakt als je wat terug krijgt? Of?

OT: ik ga níet naar Graspop, want het is een klotefestival met overwegend stomme bands.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-05-2011 18:35]

Argus
Usericon van Argus
Posted 31-05-2011 18:36 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 18:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
OT: ik ga níet naar Graspop, want het is een klotefestival met overwegend stomme bands.

Daarmee vind ik hem juist uitblinken. De rest heeft alleen maar stomme bands.

Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com