|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Zozo. Stoere man. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zozo. Grote neus. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Zozo. Provocatie. Subtiel kamerolifantje |
|
quote::') *pakt nog een frikandel* Is Assie trouwens Joods, dat zou'm allen maar nog geiler maken! [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 25-05-2011 17:41] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Velletje kwijt? |
|
quote: :') Als je me ergens écht op geen enkele manier mee beledigt is het dat wel. Wear it proud Dikke kabouter die je er rondloopt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hmm je hebt er dus echt eentje? Ik ging voor het oud Nederlandsch spreekwoord overigens... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Heb ik jou kat laatst niet doodgereden? Wil je muilperen? |
|
Sorry maar net zoals meneer met de (blijkbaar) neus heb ik geen idee wie je bent. MIsschien kunnen jullie daten of on-topic gaan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Gefeliciteerd boefje! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dank u bijzonder aantrekkelijk meneer met ditto nageslacht *bedenkt ook verlepte te moeten flapstaarten ivm nationale baarden dag* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Je kent AG toch wel? Of weet je je Zeurtor niet meer te herinneren? |
|
quote: Yups. Geen idee wat je bedoelt, wel er net een opgezocht, als dat de juiste was is het meteen mooi toepasselijk quote: Nee. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Net of hij me dan kent Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Misschien niet persoonlijk, maar hij zou toch een indruk moeten hebben wie AG eerst was. Als ie het forum een beetje bijhoudt tenminste. |
|
quote: Ben jij zo iemand die onveranderlijke voorstellingen van mensen maakt? Dat zou arrogant zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nee, maar bepaalde mensen en/of hun gedrag, ongeacht of dat nou positief of negatief is, blijven mij soms wel bij en daarin ben ik niet uniek denk ik. |
|
Natuurlijk ben je daar niet de enige in. En AG, het feit dat je zoiets doet: quote: bevestigt het Zelthor-beeld. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dit bevestigt weer mijn beeld van jullie Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Aha. Nu weet ik met een hulplijntje in ieder geval wie je (hier) bent Waarom moeten ridders ook steeds andere namen hebben? Hoort dat er bij? Anyways, nooit opgevallen dat je zo'n gok had maar als jij er blij mee bent... Als je vondst verder het volgende was, ben ik het met je eens. http://www.encyclo.nl/begrip/Zijn%20neus%20overal%20insteken Dat is jammer. Mods leven hier ook niet meer echt he? Zo vaak kijk ik natuurlijk niet maar ik zie ze nooit meer in actie. OT: Nog steeds jammer dat Disturbed niet komt maar Pro-Pain maakt veel goed Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Blijft prachtig, mensen die menen dat als zij ongevraagd onzin op een forum spuien, anderen zich daar niet mee moeten bemoeien. :') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: De eerste 4 woordjes van je undersign blijven het hem wel doen. Je mist het punt weer totaal. Dat ondanks die kekke bril. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Afhankelijk van de mythes en sagen die over ons geschreven worden verandert onze naam en functie natuurlijk quote: Nee, die had ik niet gevonden. quote: Welk punt eigenlijk? Dat jij weinig anders hier doet dan mensen bedreigen en stoere opmerkingen maken en dan gepikeerd raakt als je wat terug krijgt? Of? OT: ik ga níet naar Graspop, want het is een klotefestival met overwegend stomme bands. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-05-2011 18:35] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Daarmee vind ik hem juist uitblinken. De rest heeft alleen maar stomme bands. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |