|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Heftige pits inderdaad, kleuterbois die tien seconden vet zwaar staan te helicopteren zonder iemand te raken. Wil je muilperen? |
|
Ik betwijfel het. Zaterdagochtend om 12 uur ofzo? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
iPim, mag ik je op Graspop ook pesten zoals ik dat hier doe? |
|
quote: Maak mijn borst maar nat. Het is alleen een beetje minimaal de laatste tijd, heb je veel te doen ofzo? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Met je -core |
|
En het weer ziet er aardig uit! Misschien een beetje regen en vrijdag en zaterdag niet heel warm, maar daar kun je je gelukkig op kleden. Morgen vertrekken we! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Als je denkt: 'Waarom heb ik nu toch zo'n koppijn als je wakker wordt op Graspop?' Dit is het antwoord: |
|
quote: Ik zou zeggen, kom er eens een keer gezellig bij staan. Eens kijken of ik je níet raak OT: nu iedereen hier om me heen de zenuwen krijgt voor Graspop, baal ik des te meer dat ik dit jaar oversla. Maar daarentegen is een eigen, gerenoveerde crib ook mooi natuurlijk. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Fapfapfap |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Word! Dat geeft een verhoogde levensstandaard. Voor welke bands zou je naar Graspop zijn gekomen dan? Terror en ... ? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Suicide Silence, After the Burial, Corrosion of Conformity en wellicht de ander -core. De rest is prima om te zien vanaf de Westmalle-stand. Maar de posse waarmee we elk jaar gaan en de daarbij behorende onzin. 5 dagen compleet naar de kloten met je maten en af en toen een verantwoord dansje, dat is voor mij Graspop. En u? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik mis m'n favo band van vroeger; Heaven Shall Burn, want ik herkans Grieks eindexamen omdat ik een 5,4 sta op m'n rapport (Wel geslaagd, 7 achten en 3 zevens, maar die vijf staat er niet mooi tussen). Maar anders was ik dus zeker naar Heaven Shall Burn gegaan. In ieder geval: Vrijdag: Als ik op tijd aankom een stukje Korn, The Damned Things (zanger van Every Time I Die), Volbeat (vriend is gek van ze), Parkway Drive (yeah!) en Scorpions (toch niets beters te doen). Anders had ik Protest The Hero, The Black Dahlia Murder, Corrosion Of Conformity. Zaterdag: After The Burial, Kvelertak, Suicide Silence of Kylesa (90% zeker Kylesa), Bleed From Within, Ghost, Black Label Society, Times Of Grace, Judas Priest, Arch Enemy (zaadband), Bullet For My Valentine (vriend = fan), Ozzy Osbourne (toch niets beters te doen). Zondag: Rise To Remain (als ik zin heb), While She Sleeps, D.R.I., Kreator, Pro-Pain, Architects, Terror, Avenged Sevenfold (vriend = fan), Opeth, Soilwork, Bring Me The Horizon, Slipknot (ze spelen Liberate, fuck yeah!) Bands zien en 's ochtends bier zuipen dus. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dikke +1. Ik baal als een stekker. Geen dansjes voor mij op Graspop dit jaar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Voor mij ook niet, maar vind het niet erg. Al zou ik wel graag zien hoe mijn vrienden de safety dance instigeren dit jaar :') Black seeds of bunny! |
|
quote: Er doen geruchten de ronde dat er wellicht een groepje 2 meter lange metalheads ergens in het najaar naar België gaat om wat shows te verzieken. U wordt vanzelf ingelicht... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gaat OWW nu toch naar kiddycore-shows gaan om te tonen wie de harde baas is? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Waarom tussen haakjes die excuses? |
|
quote: Zijn geen excuses, maar zijn de redenen waarom ik erheen ga, anders zou ik er niet heen gegaan zijn. Als je het wil zien als excuses vind ik het best. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 23-06-2011 17:29] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heeft je vriend gebrek aan zaad dan omdat dat blijkbaar bij Arch Enemy gehaald moet worden? |
|
quote: HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Nee, ik vind het een kutband. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: maar je gaat er wel heen he krullebol, goed bezig man Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Live vind ik het ook niet veel bijzonders nee. Vanaf cd is het nog wel te doen. Ook niet super, maar te doen dus. |
|
quote: Mijn openmindedness is nog erger dan die van Hypnos! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |