|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan zou metalcore niet meer bestaan. Het merendeel van de (amerikaanse in ieder geval) metalcore bands zijn christelijk met hoofdletter CH Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
waarom overaal die namen aan hangen. lekker boeiend. |
|
ProgToncore. @iPim. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 21-01-2011 12:30] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Lekker bezig Ben! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-01-2011 13:03] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Forumbash ftw! |
|
Korn Disturbed Cradle Of Filth Pain Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Cradle of Filth! Maar dan ga ik liever naar Wacken. Hier komen voor zover ik maar weet nog steeds maar twee bands die ik okay vind. |
|
Aardige namen. Nu nog wat death en thrash en het feestje is compleet! |
|
Inderdaad Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Korn en Cradle zijn prima van een afstandje met een trippel in den hand, Good Ol' Times Disturbed en Pain zijn daarentegen toch minder jammer genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 28-01-2011 13:47] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Enne, holysjit: gaan we nog een biertje doen daar? Spreken we af vóór Terror, samen met Ben Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Natuurlijk. Altijd gezellig |
|
Pfffft. Avenged Sevenfold? Gelukkig ook Opeth maar eens bevestigd. Ik wil de hardcore legenden Ben en Count Steel ook wel ns in het echt zien. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het zijn maar kleine mannetjes. Pas op dat je er niet op gaat staan. |
|
Godnakende kutzooi, dat schijtKorn op de vrijdag... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 28-01-2011 17:31] |
|
Je herkent me aan mijn zwarte t-shirt. |
|
quote: Moet goedkomen! Als je een jongen met een lichtgroen shirt met Metalbëar en Pussycore op de rug ziet dan weet je dat ik het ben. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Whaha. Nou, iemand met een zwart shirt zoeken moet goed komen. Succes Pim! |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
@holysjit: doen we! Pim gangbangen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik heb genoeg tijd om gebangbanged te worden, wat een kutbands. Ik dacht dat het na al die ouwelullerock niet erger kon, maar nu hebben ze besloten om de meest verschrikkelijke nu-metal bands ook aan te trekken. Waarom nemen ze niet iets als bolt thrower, kreator, coroner, morbid angel, meshuggah, gorguts, vader, aborted, crowbar of kalmah... Genoeg toffe bands die naar andere EU festivals gaan! Maarja, vragen om ''extreme'' metal op een groot meerdaagsfestival mag tegenwoordig niet meer... /gezeik Maar aan de andere kant kan ik wel Slipknot en Heaven Shall Burn voor de derde keer zien en Judas Priest, Volbeat, Opeth, parkway drive, the damned things, ghost en terror zijn wel nice! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Niet doen! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |