|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Geen vervoer zekers? |
|
Excuseer pimpje... Die ouwelullen maken nog altijd veel betere muziek dan veel van die zogenaamde -core bandjes die er staan. Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
De -corepappies zullen altijd tegenover de heavymetal-mensen blijven staan, zo is het al jaren. Ach, is het weer makkelijker kiezen tussen de bands. |
|
Graspop grossiert nooit in vernieuwende bands en nieuwe talentvolle namen toch? Die kiezen toch vaak voor zekerheid met de gevestigde orde. Wel gaaf dat ook Ghost hier staat trouwens. En trouwens Architects is een behoorlijk vette "-core" band als je het mij vraagt! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Architects is ook niet echt wat, verbaas me er altijd over dat jij dat zo gaaf vindt Ghost is wel te gek quote: Nah, ik vind het geen tegenstelling tussen heavy metal en -core. Dit is gewoon een festival wat lekker veilig veel oude vertrouwde namen van kaliber neerzet en daarnaast een paar bandjes om nog een beetje hip te lijken, maar niet echt de extremen opzoekt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat ik wel vind is dat mensen zo niet hoeven lopen zeiken. Graspop speelt al jaren veilig. Zijn ze niet akkoord met de line-up? Geen probleem... Keuze genoeg mij dunkt! Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
quote: |
|
quote: Ja, precies, misschien moeten mensen wat minder zeiken op mensen die een andere smaak hebben en dat kenbaar maken Overgens, vorig jaar was de lime-up wel een stukje extremer, toch? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
Elk jaar weer een vermakelijk topic, vooral gevuld met reacties van mensen die NIET gaan Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Da's zeker waar ja... |
|
Hehe, ook ik ga niet gaan dit jaar. Te weinig boeiends voor mij. Hellfest it will be Faustian Spirit of the Earth |
|
Nog steeds twijfel hier Rob Zombie lijkt me wel erg nice eens te zien |
|
Ik heb mijn woede even verdrukt en ik heb besloten nog even te wachten voordat ik een definitief besluit neem. Alsjeblieft meer thrash metal en death metal, Graspop, alsjeblieft. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dan ga je toch volgend jaar? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Een aardige zooi namen. Waarschijnlijk ga ik toch wel als de hele plebs gaat. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 21-12-2010 9:55] |
|
quote: whehe ot: Ik heb niks tegen classic rock etc. Sterker nog ik hou er wel van. Dus ik ga daar niet over klagen. Ook als het op een metalfestival staat. |
|
|
http://ashladan.be/artikels/3583/graspop-metal-meeting-voegt-nieuwe-naam-toe-aan-affiche Triptykon! Zeer tevreden met deze naam Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dan ga je toch lekker naar Death Feast, is hetzelfde weekend, en daar heb je wel Death Metal |
|
quote: Op een ''metal''-festival mag je toch verwachten dat er van de 80 bands ten minste een paar death, thrash of black spelen? En deathfeast is trouwens beetje ver voor mij, maar ik ga toch al naar neurotic. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hoezo, is andere metal geen "metal" dan? Bareuh... |
|
En wat spelen bvb. Sepultura en Arch Enemy dan? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat heb ik ook niet gezegd, maar op een ''metal''-festival mag je toch verwachten dat er van alles wel een beetje staat? Dat was meer mijn punt. Waarom zouden er op graspop niet een paar thrash, black of death metal bands mogen staan? Sepultura is voor mij niet meer wat het geweest was, nieuwe albums vind ik niks, beneath the remains vind ik wel wat (en toen bestond ik nog niet eens!). En ik kan niet zo goed tegen femalefronted-death metal. Dat geschreeuw en gegrunt is eng als je bedenkt dat het door een vrouw gedaan wordt . En daarbij blijf ik erbij dat ik erg blij zou zijn met iets meer black, death en thrash. Anyway, Axe To Fall for the win! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 22-12-2010 14:01] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |