|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik verheug me wel op die Celtic Frost klassiekertjes. die ze volgens mij ook live doen ^^ Voor de rest moet ik me er nog in verdiepen |
|
Triptykon is meteen een van DE bands waarvoor ik eventueel naar Hellfest ging gaan, dan toch maar 4x graspop op rij? ik hoop wel op een mooie positie voor Triptykon, (sub) headliner in marquee bijvoorbeeld |
|
Hoop dat die -core uitblijft en dat we wat lekkere black krijgen. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Daar hebben ze Groezrock voor uitgevonden... |
|
Voor black metal hebben ze Noorwegen uitgevonden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Holy shit, da's waar ook Ben Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wie weet verf ik mijn kop ook wit met zwart en ga er wonen... |
|
quote: En dat terwijl de beste black metalplaat ooit van een Zwitserse band is. Bareuh... |
|
quote: Goed, dan doe ik mijn pet op en ga ik naar Groezrock I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Niet dat ik niet naar Groezrock ga... |
|
quote: Uit Noorwegen komt alleen maar slappe onzin, een enkele goeie release (en de klassiekers van lang vervlogen tijden) daar gelaten. Je moeder. |
|
quote: Hehe, forget it, denk ik zo. Ik heb de hoop al lang opgegeven iig. |
|
quote: We spreken elkaar nog als de gehele lineup bekend is... |
|
Afgelopen jaar was het live telkens een slachting bij de -core bands, dus die zullen wel weer langskomen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Slachtingen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat is er mis met mensen naar de tyfus beuken? |
|
quote: Het is goed voor je! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: iPim heeft een bril. Pas maar op... |
|
quote: Doe ik meestal af, zo HxC ben ik Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 24-12-2010 1:33] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+ BULLET FOR MY VALENTINE + ARKONA [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 07-01-2011 13:40] |
|
Zie ik daar nu Opeth tussenstaan voor de zondag? Staat (nog) niet op de site.... |
|
Ja, Opeth ook. Drie nieuwe namen: - Opeth - Bullet For My Valentine - Arkona |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |