|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Godogodogod, al een boeiende naam? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Inderdaad een weinig interessante line-up. Bareuh... |
|
All Shall Perish Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ga dit jaar wel naar de TMF-Awards; betere line-up. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: damn zeg, is de Black Marquee afgeschaft of zo??? signature |
|
quote: Cradle Of Filth is eigenlijk enige band die beetje in de buurt van black komt. Ik mis inderdaad ook wat zwartgalligheid, maar ach. Een weekje later Fortarock The Festival met Immortal! |
|
quote: Dat inderdaad, al word ik er niet helemaal wild van. Gelukkig maar, want ik ga al mijn lichaamsvocht al verbruiken bij Terror. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+ WATAIN |
|
Oh, lekker! Dat zou ik wel eens durven meepikken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Benieuwd hoe dat op een groot podium is. Ik twijfel een beetje, als er niks boeiender is zal het door mij aanschouwd worden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
NIEUWE NAMEN: + Mastodon + GWAR + Corrosion Of Conformity + Kylesa + Protest The Hero + Moonsorrow. |
|
w00tw00t!!! Kylesa, Protest The Hero, Mastodon en GWAR. Uitstekende toevoegingen Ik denk dat veel mensen ook wel blij zullen zijn met Moonsorrow en Corrosion Of Conformity. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-03-2011 11:13] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Protest The Hero trek ik ook bijzonder goed. Goede set namen. Nog 10 te gaan! |
|
Ik ben erg blij met Mastodon, Kylesa en Moonsorrow. Corrosion Of Conformity kende ik eigenlijk niet, maar die bevallen me blijkbaar ook wel |
|
Converge kan nog.... *hoopt hoopt* *weet dat het niet gaat gebeuren* *weet dat het niet gaat gebeuren* Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
GWAR ? Laten we Lordi ook uitnodigen. :') |
|
GWAR heeft zieke live-show. Don't fuck with GWAR. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jammer dat Moonsorrow niet op zaterdag speelt, maar ben wel best tevreden met de toevoeging van Kylesa op zaterdag Faustian Spirit of the Earth |
|
Komen er nog meer namen? |
|
quote: Dat is dan ook het enige vermakelijke aan gwar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Daar heb ik GWAR niet voor in mijn gedachten nee. |
|
quote: Meer dan een vermakelijke live-show is er niet nodig toch? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nog 10 dacht ik. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wow, voorlopig krijg ik wel erg veel tijd om op de camping te zitten... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |