|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Bull Shit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Black Sabbath. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Buiten Schijten? Er waren er (vrijdag) trouwens die te lui waren om naar de sanitaire voorzienimgen te lopen en langs het hek stonden te pissen. Er zat zelfs een miep met de broek van d'r reet langs het hek te pissen. Fraai gezicht. :') Maar wat versta je onder Black Sabbath? Ozzy, Iommi, Butler en Appice? Volgens mij heb ik pas ergens gelezen dat dat niet gaat gebeuren. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-06-2011 9:50] |
|
quote: Lijkt me niet dat Ozzy die rechten heeft. Tony Iommi brengt immers al jaren, in diverse bezettingen, platen uit onder de naam Black Sabbath. Volgens mij wilden ze de naam Black Sabbath zelf niet gebruiken omdat Ronnie dan live ook weer al die ouwe Ozzy songs moest gaan doen. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Iommi, owner of the Black Sabbath name, decided to call the touring group Heaven & Hell to differentiate the project from the Ozzy Osbourne-led Black Sabbath. Mijn fout. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Waarom blijven mensen toch denken dat dit gaat gebeuren, terwijl (o.a.) Tony Iommi en Geezer Butler iedere gelegenheid aangrijpen om iedere hoop erop direct hardhandig de nek om te draaien? Nou heb ik ook de wijsheid niet in pacht, maar ik zie het er niet van komen.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Is dat de eerste keer dat je zoiets op een festival ziet gebeuren? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Wat een herrie was dat zeg.... Geluid stond ook zoals wel vaker hier ook veel te hard Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Nee, dat niet. Wel in zulke grote aantallen trouwens. En dan op zaterdag en/of zondag een beetje mooi weer en 'iedereen' langs het hek zitten. :') |
|
quote: Hehe ja , dat is altijd lachen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gaaf, Pro Pain! |
|
quote: op afstand meegenieten, geniaal! |
|
Zie dat Slipknot niet uitgezonden wordt... Rob Zombie daarentegen wel |
|
Wat blijft Pro-Pain toch een bazen band!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: |
|
Godverdomme, wat een oud sentiment dat D.R.I "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Erg gaaf inderdaad, maar wel een best irritant drumgeluid op de stream |
|
Hahahaha, D.R.I hoort gewoon een irritant geluid te hebben! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: lol!! |
|
Gaaf optreden! |
|
Bah bah. Kan iemand effe melden als Terror uitgezonden word? |
|
Hehehe, hij heeft duidelijk niet het talent van zijn vader in zijn genen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ah daar begint Terror Hoop dat deze veel oud werk spelen. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 26-06-2011 17:41] |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |