![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Yes Opeth =D. Maar waarom nou alweer BfmV, die komen onderhand elk jaar ![]() ![]() |
|
kan, maar ik heb ze nog maar 1x half gezien daar hahaha ![]() |
|
Kut Opeth op zondag, wouden met een paar gasten zaterdag gaan (ivm Ozzy en Judas en Whitesnake. Maarja, Opeth kan je nog genoeg zien ![]() |
|
+ ARKONA + TIMES OF GRACE ![]() |
|
Nice, Times Of Grace! ![]() |
|
+ CAVALERA CONSPIRACY (op de zondag) [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-01-2011 14:59] ![]() |
|
Times of da motherfucking grace, biiitch! ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
+ BRING ME THE HORIZON ![]() |
|
quote: Het eindigd op -core, dus het is kut. ![]() |
|
Het kan me niet zo bommen wat jij er van vindt eigenlijk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
De waarheid is vaak niet leuk. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Exactemento ![]() |
|
quote: Als je dan toch zo graag wil klagen over -core, maak dan even een apart topic, ja ![]() Zeker als je gewoon niet weet waar je het over hebt, druif. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ja die bestaat: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3606521 quote: Oh ik weet precies waar ik over praat. Maar eigenlijk moet ik niet zeuren. Maakt de keuzes alleen maar makkelijk en heb ik af en toe nog een eetpauze. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 21-01-2011 11:38] ![]() |
|
quote: Die gaat niet over -core. quote: Oh? Jij hebt alle -core genres geluisterd? No dogs, no masters. ![]() |
|
Ascendant Grotesque heeft gelijk want hij heeft Option Paralysis van The Dillinger Escape Plan als profile pic. ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Een ware uitdaging. Verder ben ik niet echt tevreden met Bring Me the Horizon. Op plaat een erg goede band, maar live lijkt het helemaal nergens naar. ![]() |
|
quote: True, die zanger bakt niets Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ook geen eitje op zondag of zo? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Dat ook niet, dus is hij al helemaal waardeloos. ![]() |
|
@Ralph: Of vrijdag morgen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 21-01-2011 11:52] ![]() |
|
Bring Me The Hairspray, mwoah. En Holycore moet gaan lullen over wat hij wèl wil zien, het wordt een beetje zielig op deze manier. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Als je dan toch zo graag wil klagen over holysjit, maak dan even een apart topic, ja ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-01-2011 12:09] No dogs, no masters. ![]() |
|
Ja, maar toch... 'Holycore'... ![]() Zou een goede naam zijn voor de muziek van As I Lay Dying en Norma Jean en dergelijke, nu ik erover nadenk. ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |