|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Yes Opeth =D. Maar waarom nou alweer BfmV, die komen onderhand elk jaar |
|
kan, maar ik heb ze nog maar 1x half gezien daar hahaha |
|
Kut Opeth op zondag, wouden met een paar gasten zaterdag gaan (ivm Ozzy en Judas en Whitesnake. Maarja, Opeth kan je nog genoeg zien |
|
+ ARKONA + TIMES OF GRACE |
|
Nice, Times Of Grace! |
|
+ CAVALERA CONSPIRACY (op de zondag) [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-01-2011 14:59] |
|
Times of da motherfucking grace, biiitch! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
+ BRING ME THE HORIZON |
|
quote: Het eindigd op -core, dus het is kut. |
|
Het kan me niet zo bommen wat jij er van vindt eigenlijk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De waarheid is vaak niet leuk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Exactemento |
|
quote: Als je dan toch zo graag wil klagen over -core, maak dan even een apart topic, ja Zeker als je gewoon niet weet waar je het over hebt, druif. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja die bestaat: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3606521 quote: Oh ik weet precies waar ik over praat. Maar eigenlijk moet ik niet zeuren. Maakt de keuzes alleen maar makkelijk en heb ik af en toe nog een eetpauze. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 21-01-2011 11:38] |
|
quote: Die gaat niet over -core. quote: Oh? Jij hebt alle -core genres geluisterd? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ascendant Grotesque heeft gelijk want hij heeft Option Paralysis van The Dillinger Escape Plan als profile pic. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Een ware uitdaging. Verder ben ik niet echt tevreden met Bring Me the Horizon. Op plaat een erg goede band, maar live lijkt het helemaal nergens naar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: True, die zanger bakt niets Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ook geen eitje op zondag of zo? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat ook niet, dus is hij al helemaal waardeloos. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
@Ralph: Of vrijdag morgen. Moet jij niet aan het werk? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 21-01-2011 11:52] |
|
Bring Me The Hairspray, mwoah. En Holycore moet gaan lullen over wat hij wèl wil zien, het wordt een beetje zielig op deze manier. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Als je dan toch zo graag wil klagen over holysjit, maak dan even een apart topic, ja [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-01-2011 12:09] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, maar toch... 'Holycore'... Zou een goede naam zijn voor de muziek van As I Lay Dying en Norma Jean en dergelijke, nu ik erover nadenk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |