|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
dat was toen ook zo'n groot succes in een supergrote tent voor 150 man. |
|
Electric Wizard en While She Sleeps Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Namen tot nu toe, gebaseerd op myspaces en sites van boekingskantoren: - Electric Wizard - Moonspell - Iced Earth - Heaven Shall Burn - Kamelot - While She Sleeps (fouten onder voorbehoud. Zeer sterke geruchten) |
|
Nog niets bijzonders dus. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Heaven Shall Burn is wel bijzonder Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ga gewoon naar Groezrock dan |
|
Ga ik ook al Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nou kap dan met zeuren dat er meer -core moet. Van mij mogen ze dat weglaten. |
|
Ja Pim, kap met zeuren! Btw: While She Sleeps? Jammer... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik zeik niet om veel -core, ik zeg alleen dat ik Converge (die op de Hellfest line-up staan) en Heaven Shall Burn (die ik wél speciaal vind, andere mensen hebben andere meningen) graag zou zien op Graspop. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mijn reactie was dan ook niet serieus. Laat iedereen maar zeuren om meer van een bepaald genre te zien, wat maakt het ook uit. Converge zou inderdaad mooi zijn als toevoeging. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 01-12-2010 17:46] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
holysjit zat alleen te haten met zijn ongepaste inductie redenatie Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ach, haten moet ook gebeuren, anders worden Hatebreed concerten minder spannend. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+1 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ach, daar is een forum toch voor. Af en toe er wat uit flappen. Dat houdt de discussie een beetje op gang. |
|
meer haaattteeen!!! toch maar even weer hatebreed opgezet, genieten geblazen! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-12-2010 18:01] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
lijkt net of ze een lul-tumor heeft ofzo Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: De vrouwen die ik ken hebben geen lul. |
|
kijk dan Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat is haar pamper. |
|
quote: Is dat de opvolger van Why She Kills? Bareuh... |
|
|
|
quote: Lal! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |