|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Die was toch al best lang bekend? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Yep, dat is al een jaar of drie bekend. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Weet iemand hoe laat Graspop vrijdag van start gaat? Kan er niets over vinden... Bazzio Attacks!!! |
|
Zal wel iets van 's middags zijn Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Als het is zoals de afgelopen jaren: waarschijnlijk elf uur of half twaalf. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Als jij komt, wil ik ook wel! |
|
quote: brandt eerst diverse festival line-ups af en gaat vervolgens naar Graspop? [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 05-02-2011 21:44] |
|
No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Lezen schat! Overigens een keer of 4/5 geweest dat Graspop, best leuk, jammer dat de organisatie kut is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: excuus! heel verstandig |
|
quote: Ik kom dit jaar eens even buurten. Toekomst wil ik graag naar SummerBreeze of Hellfest. Of iets in het oosten, Metalcamp ofzo. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Summerbreeze vorig jaar geweest en dat was erg goed te doen. Super georganiseerd. Enorm goed geluid overal en niet te druk en altijd een toffe line-up. Enige nadeel is dat er leuke bands om 3 uur 's nachts staan te spelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Was op WithFullForce ook zo. Ik zou graag Keep Of Kalessin een keertje zien. Maar als ze om 04:35 beginnen pas ik daar voor, of GWAR om half vier 's avonds als ik de volgende dag mee ga doen in de grootste circle pit van het festival bij Heaven Shall Burn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Toch maar aan de drugs dan Pimmie. Bla |
|
quote: quote:Zometeen wordt't nog gezellig op Kwelfest. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. *boekt snel wat kiddycore* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
24-26 juni, 2011, Kwelfest; staat genoteerd! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
Nee man, drie keer Joey Jordison? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ahaa! Legion Of The Damned, vet! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Eindelijk weer eens een goede toevoeging. |
|
quote:\ Wij zijn het eens Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zal ik kaarten bestellen? Ja/nee/ja/nee...? Damn.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik zou nog ff'tjes wachten Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Kut organisatie dus.. ..maar vertel, wat mankeert er volgens jou aan de organisatie van GMM "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |