|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, maar het was nog niet zeker. Bedankt, mijn orgasme van de dag is ook alweer gebeurd I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ATB is best gaaf. Er komen nog 4/5 namen bij (zeer binnenkort). (http://www.tinyurl.com/gmmfacebook) [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 18-04-2011 11:46] |
|
Wie sjell sie, ben meer geinteresseerd in het tijdschema, eigenlijk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: ik kom aan 71 niet dat die ene band zoveel verschil zal maken maar toch [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 18-04-2011 14:58] |
|
+ PRO-PAIN |
|
Blij daarmee. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nice! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja, doe maar nog meer -core. Alsof we niet genoeg van die troep hebben. xD |
|
Verzin eens iets nieuws om ongefundeerd 'voor de gein' op te haten, want shit wordt een beetje saai en voorspelbaar zo. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ontbijtkoek? |
|
Godsamme, kan die holysjit niet geband worden? Die heeft maar 2 deuntjes op z'n My First Casio-keyboard: iPim haten en festivalupdates spammen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Even een holyshitje; tijdschema staat online bij het day-schedule. http://www.graspop.be/2010/nl/day-schedule.php?tl=nl Marquee 1 en 2 overlappen natuurlijk met de gave bands. Overlappingen op zaterdag zijn het stomst wat mij betreft. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vrijdag: Protest The Hero, uur wachten, The Black Dahlia Murder, uur wachten, Sepultura, uur wachten, Heaven Shall Burn (Watain toch al eens gezien, Heaven Shall Burn ook twee keer, maar daar niet van), Korn, The Damned Things, Volbeat, Parkway Drive, Scorpions. Tussendoor misschien een ouwelullenband checken op de mainstage. Zaterdag: After The Burial, Kvelertak, Lacuna Coil, Kylesa (Suicide Silence al eens gezien, misschien stukje zien), Ghost, All Shall Perish (al eens gezien, misschien toch Triptykon), Black Label Society, Times Of Grace, misschien Whitesnake of Electric Wizard, Arch Enemy, Judas Priest, Cradle Of Filth / Bullet For My Valentine (zal mij een worst wezen), Ozzy Osbourne (kan me ook geen ene reet boeien). Zondag: Steak Number Eight, D.R.I. (al gezien) of Amorphis, Kreator (jammer van Gwar), Pro-Pain, Mastodon of als dat tegenvalt Architects, Terror (jammer van Legion Of The Damned), misschien Avenged Sevenfold, Opeth, Soilwork, Bring Me The Horizon, Slipknot. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mijn zaterdag ziet er zo uit: 13u45 - 14u30 Kylesa Marquee 2 14u35 - 15u15 Ghost Metaldome 15u25 - 16u15 Triptykon Marquee 1 16u20 - 17u10 Black Label Society Main Stage 17u15 - 18u05 Moonspell Marquee 1 18u20 - 19u10 Electric Wizard Metaldome 19u30 - 20u25 Monster Magnet Marquee 2 21u55 - 22u55 Cradle of Filth Marquee 1 23u30 - 00u30 Ozzy Osbourne Main Stage Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik pas toch voor Graspop. Het budget laat het niet toe en Dour Festival en Ieperfest krijgen mijn voorkeur. Dus Pim, je zal het alleen moeten opnemen tegen holysjit I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Had ik ook gedaan, ik ben beide festivals alleen op vakantie. quote: Is niet zo moeilijk denk ik [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 05-05-2011 14:55] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ah, ik kan dus minimaal een blauw oog verwachten? |
|
quote: Precies hetzelfde als bij mij! |
|
quote: Ik ben niet zo van het geweld. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Kijk 'm z'n keutel terugtrekken. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: DAN BREEK IK JE FUCKING NEK WEL Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vind jou ook heel lief Pim. Graspop, niet voor mij dit jaar. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: + Kvelertak + Pain wordt het bij mij hoewel de kans groot is dat ik een paar bands uit de verte zal zien wegens kapot al een "geluk" dat de andere 2 dagen een pak rustiger zullen zijn Ozzy begint al om 23u btw [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 05-05-2011 19:14] |
|
Jammer van Amorphis / DRI en Opeth / Dublin Death Patrol, maar over het algemeen staat het tijdschema me wel aan. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |