|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Sommigen komen echt niet verder dan komkommer hoor. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik heb er met één gewerkt die kwam zelfs tot mandarijn. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dan wordt die toch zo blij als een banaan? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja hij wel, maar de andere gingen uit hun kokosnoot... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wortel trekken daarentegen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
En dan zit je met de gebakken peren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Waar anderen dan weer een slaatje uit slaan. |
|
Laat die andere lekker hun eigen boontjes doppen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nu zijn de rapen gaar! ONTOPIC Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat kan mij geen biet schelen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jij laat er geen gras over groeien... You have time. You are doing fine. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Een beetje ONTOPIC roepen... pffff, daar ga ik echt geen peentjes van zweten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ontopic: Ghost was geniaal! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
wat Tryptikon echt kut? signature |
|
Kon mij iig niet lang boeien. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
en nu de vraag waar NIE-MAND zal kunnen op antwoorden: hoe was Wayne Static? signature |
|
quote: Nogmaals, wat laat jij jezelf kennen zeg, godver. Je mening wat betreft kiddycore en aanverwanten is duidelijk, het wordt een beetje meelijwekkend zo. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik heb er wel meer op het podium gezien, maar niet zo veel als de vorige keer dat ik ze zag nee. Mijn hoogtepunten waren Terror, Suicide Silence, Kreator, Slipknow, Korn en Soilwork. En wat was die bassist van Soilwork de weg kwijt zeg! Desondanks toch een erg gave show. Het maakte het ook wel wat vermakelijker om te zien (en een beetje kansloos). Op gegeven moment moest hij door zijn bandgenoten omhoog geholpen worden. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 27-06-2011 20:52] |
|
quote: Ga Slipknot luisteren man! :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee. Maar stop er gewoon mee. En gedraag je, zoals het een kerel uit het mooie jaar 1979 betaamt Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Je bedoelt, al helicopterend zoveel mogelijk mede-kleuters uit de zandbak slaan? Nee dank je, ik heb een opvoeding genoten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Klasse antwoord wederom. Hardcore gaat mij niet om het helicopteren. Trollende metalheads raken, prima. Maar die zie je helaas zo weinig bij HxC gigs. Kwestie van opvoeding, denk ik. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Eerder een kwestie van smaak denk ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |