|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor, zoek het zelf maar op in de scene points gids! Bla |
|
Holy crap, die bestaat echt? |
|
-100 punten vanwege het daar niet van op de hoogte zijn! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Niet interesseren in secne point: +10.000 |
|
Jenje's lekkere kontje en lieve lach: +10 Bla |
|
Zelf nadenken ipv afgaan op belachelijk onzinnige punten die anderen verzinnen +heulveul |
|
quote:Rrrr |
|
quote: Serieus ingaan op iets wat niet serieus bedoeld is -nogmeer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja hallo. Met mensen als Pim check ik het toch maar even... |
|
Hihi, die gids bestaat echt niet hoor! En als ie wel bestond zou Manowar vast geen pluspunten opleveren. Dus fuck de scene points! Leve manowar! Bla |
|
Mira snoeihard knuffelen: +500! |
|
Graspop topic vervuilen +10! Bla |
|
quote: Korn? Is Slipknot alleen nog niet erg genoeg? |
|
Voor alleen Judas Priest kom ik niet, meer namen! |
|
quote: Dat sowieso. |
|
quote: Ik schreef dus ook dat ik absoluut geen Korn wilde... & morgen nieuwe namen. Wisten jullie al dat Peter Pan Speedrock naar WithFullForce gaat? Ge-wel-dig. Ik hoop dat ze ook naar graspop komen, ik vind het wel een geinige band. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 07-12-2010 17:59] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Was het mar zo. Ik snap alleen niet waarom het raar is als iemand positief is over Graspop. De afgelopen twee jaar zat alles zo briljant in elkaar, puur logistiek hè. Echt niks te klagen. En ik vind het niet erg dat mainstream / oldsschool bands afsluiten. Lekker makkelijk wegluisteren wanneer je 's avonds óf vermoeit bent, óf behoefte hebt aan iets waar je bezopen op kan dansen. [Dit bericht is gewijzigd door Willlem op 07-12-2010 18:49] |
|
Zo, toch maar weer 's gaan kijken. Judas Priest! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Of je bent gestoord of je hecht geen waarde aan kwaliteit, maar als het ergens niet goed in elkaar zit, laat staan briljant, is het wel op Graspop. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
+1000 When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Vind je? Er zijn echt geen grote festivals waarbij de camping en het festivalterrein zo dicht bij elkaar liggen, waar je in de tussenzone altijd eten en drinken kan halen, waar over heel de camping en tussenzone toiletten e.d. zijn. Dat vind ik dus wél goed geregeld. Je moet ook niet verwachten dat je binnen 2 minuten van je auto naar je tent gelopen bent, dat kan op geen enkel groot festival. Maar, het is duidelijk dat jij heel wat anders verwacht van een festival dan ik. |
|
quote: Dat meen je toch niet, hoop ik? Vroeger lag de camping pal naast het festivalterrein. Nu moet je als je pech hebt soms 20 minuten stappen eer je aan je tentje bent. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Fans van die bands geven meer geld uit dan fans van de moderne bands, simpele reden. |
|
quote: LOL. Haal je hoofd uit je anus a.u.b. quote: Nee, er zijn echt geen grote festivals waar je je auto naast je tent kan parkeren..... Ben jij wel eens naar een ander festival dan Graspop geweest? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 07-12-2010 19:33] Boeiender |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |