|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Scorpions is nooit leuk |
|
SOAD staat denk ik niet op Graspop... |
|
quote: Want ze staan op Fortarock? |
|
Kan mij al die bands wat schelen! Staan toch bijna nooit leuke bands op festivals Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Ze spelen in ieder geval een beetje door, dat kun je van dat spul van jou niet zeggen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: zeker niet, ik weet wat ze vragen en dat is veel, héél veel. |
|
Ja Hellfest wil ze ook niet hebben omdat ze echt veeeeel te duur zijn volgens de organisatie. Gaat volgens de organisatie van Hellfest bij Syndrome of a Down alleen nog maar om de centen. Terecht dat ze die dan opzij schuiven. |
|
quote: Haha, was ook maar grapje. |
|
Ik hoop dat Slayer en Iron Maiden komen. |
|
quote: Dan moet je dit jaar niet gaan. |
|
quote: Priest, Saxon, Volbeat en SOIA zouden ook niet verkeerd zijn! |
|
quote: Je noemt bijna alle kanshebbers op. |
|
Haha, die komen toch ook om de 2 jaar... niet dat het me ook maar iets kan schelen. |
|
Rob Zombie op download lijkt me best een originele naam voor graspop |
|
Hm... daar hoeven ze voor mij niet mee aan te komen hoor... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
He, dat zou best fijn zijn. *denkt aan Feel So Numb* I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik hoop niet dat graspop vanaf nu een soort download festival wordt waar ook plek is voor them crooked vultures... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
yeah right, graspop heeft al jaren zijn eigen publiek, de formule zal gewoon hetzelfde blijven. |
|
Ze laten wel mooi Iron Maiden aan mn neus voorbijgaan Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ja, want die komen nooit op Graspop |
|
hahaha, ik ben denk ik ook maar weer aanwezig. altijd feest. |
|
quote: Afgelopen twee keer niet op Graspop aanwezig kunnen zijn... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: +1 Prima weekendje! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |