IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Graspop 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
groensel
Usericon van groensel
Posted 26-06-2011 20:56 by groensel Wijzig reactieProfiel van groenselQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1075647853

Net terug thuis . Vrijdag beslist om toch voor 1 dag (zaterdag) naar graspop te gaan .
Was juist op tijd om ghost te zien en meteen een goed optreden . Dan in de verte naar black label society , viel best mee . hoogtepunt van de dag electric wizard , vet geluid . creadle of filth vond ik ook geslaagd leuk om de oude nrs terug te horen en judas priest leuk om eens te zien .

aj moe kakken moej kakken

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-06-2011 20:57 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Dit is echt een zwak optreden. Met name Maurice....

Soekie
Usericon van Soekie
Posted 26-06-2011 21:01 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

Tof om Rob Zombie nog even voorbij te zien komen, interview, maar haak nu toch af, wat een potje niks LotD.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-06-2011 21:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Mee eens...

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-06-2011 13:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vond het een leuke eerste editie van Graspop voor mij! Vannacht nachtje doorgehaald nadat we een fles Jack Daniels in een lege tent hadden gevonden.

Vrijdag:
The Damned Things; kwartiertje gekeken, weinig publiek, niet overtuigend qua muzikaal en show.
Volbeat; saai en sfeerloos concert
Parkway Drive; monstrueus vet!!!!! Wat een energieke en megagrote moshpit was daar zeg. Longen uit mijn lijf geschreeuwd en heb er nu nog steeds spierpijn van.
Scorpions; paar leuke riffjes, niet helemaal gezien.

Zaterdag:
After The Burial; allejezus wat een mokershow!!! Geweldig goed geluid, strakke en oprechte performance. Kregen het publiek om half 12 goed mee. Geweldig!
Diablo Blvd. zag er ook gaaf uit toen ik naar Marquee 1 liep voor Kvelertak.
Kvelertak: gitaaroverkill (drie gitaren), wel had een gitarist een converge t-shirt aan. Geluid niet optimaal en de show mistte ''iets''.
Lacuna Coil; muzikale bagger. Zang van die man stond verschrikkelijk afgesteld en was erg kut.
Kylesa; gave band, mistte alleen die harde sludge geluidsniveau. Wel gave nummers gespeeld.
Ghost; paar minuten gezien, kon me niet zo veel boeien.
Bleed From Within; met After The Burial de verassing van de dag. Kregen het publiek supergoed mee en shit was aan! Wel hard gevallen in de circle pit, maar later nog wel drumstokje gevangen.
Black Label Society; paar leuke nummers, solo duurde te lang.
Times Of Grace; superruig!
Arch Enemy; van een grote afstand gezien, want de marquee zat helemaal vol. Geluid was redelijk.
Pain; oninteressante futuristische Rammsteinmetal?
Bullet For My Valentine; verrassend concert. Stonden zelfverzekerd op het podium en het geluid en nummers waren best goed.
Judas Priest; 80 minuten volgehouden en toen werd het me echt te veel.

Zondag:
While She Sleeps; leuke chaotic hardcore attitude, maar het sloeg bij mij niet aan.
Amorphis; gaaf!
Kreator/GWAR; half half gekeken.
Pro-Pain; één van de beste concerten van deze editie die ik gezien heb. Supergezellige moshpit!!! Zie je niet vaak
Architects; flink teleurstellend concert, waardeloze moshpit. Helemaal vergeten dat Mastodon op de main stage stond!
Terror; hard!!!! Stodn helemaal midvooraan en er waren continu crowdsurfers.
Avenged Sevenfold; van een afstandje met wat te eten half geluisterd. Zang was soms erbarmelijk slecht.
Opeth; verschrikkelijke basssound voor het eerste nummer. Bij het tweede nummer herstelde het. Erg toffe setlist en de zanger van Opeth is een ekte baas.
Soilwork; zo hé! Helemaal vergeten dat Soilwork zo leuk was. Goede setlist en veel sfeer met gezellig publiek.
Bring Me The Horizon; muzikale aids die goed verpakt werd in een flinke dosis energie en pit. Eventjes in de pit gestaan, maar toen snel een plekje vooraan bij Slipknot claimen.
Slipknot; Gaaf om ze na twee jaar weer eens te zien. Ze speelden Liberate, wat ik heeeeeel erg gaaf vond. Geluid stond erg zacht, Corey Taylor mistte wat energie, maar desondanks was het een typische Slipknotshow.

Gave editie! Jammer van het weer op zaterdag en de enige minpuntjes die ik heb zijn:
- te weinig wc's op het festivalterrein. Wel grote plekken waar het kan, maar vanaf de mainstage moest je tien minuten lopen voor een wc!
- dragen met dekens (?) eroverheen precies in het mudden van de tenten van het podium naar de regeltafels. Bij ruige concerten vlogen alle dekens eraf en zorgde dit voor velen valpartijen.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-06-2011 13:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 13:56 schreef iPim het volgende:
Vannacht nachtje doorgehaald nadat we een fles Jack Daniels in een lege tent hadden gevonden.

Die tent was dus niet leeg, en hoe wist jij dat die tent "leeg" was?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 27-06-2011 13:59 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:

- dragen met dekens (?) eroverheen precies in het mudden van de tenten van het podium naar de regeltafels. Bij ruige concerten vlogen alle dekens eraf en zorgde dit voor velen valpartijen.

euh wat?

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-06-2011 14:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 13:59 schreef Staalman het volgende:
Die tent was dus niet leeg, en hoe wist jij dat die tent "leeg" was?

De buitentent was er af en er lag niks meer in behalve een fles Jack Daniels en een kapotte slaapzak.

quote:

- draden met dekens/matten (?) eroverheen precies in het midden van de tenten van het podium naar de regeltafels. Bij ruige concerten vlogen alle dekens/matten eraf en zorgde dit voor velen valpartijen.

euh wat?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 27-06-2011 14:01]

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-06-2011 14:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Godver, strontjaloers omdat ik Terror, Pro-Pain en After the Burial gemist heb. Naar het schijnt is het voor twee mensen uit het publiek gelukt om de security te omzeilen en op het podium te klimmen?

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-06-2011 14:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En dan sta je op het podium... zo!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-06-2011 16:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Vannacht nachtje doorgehaald nadat we een fles Jack Daniels in een lege tent hadden gevonden.
Oftewel gewoon tenten lopen checken om te kijken of er wat te jatten viel.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 27-06-2011 16:35 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 14:00 schreef iPim het volgende:
De buitentent was er af en er lag niks meer in behalve een fles Jack Daniels en een kapotte slaapzak.

Dus eerst jat iemand de buitentent en daarna is die gast ook nog zijn fles JD kwijt....wat een pech voor diegene...
Ik zou er zelf niet om kunnen lachen als mij dit zou overkomen(!), maar ik zou ook nooit een fles JD in mijn tent laten liggen.

an evil incarnation of DEATH!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-06-2011 16:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 14:35 schreef Staalman het volgende:
En dan sta je op het podium... zo!

Dan kun je even zwaaien naar de mama die via de live-stream kijkt.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-06-2011 16:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

In mijn laatste jaar Graspop (2006) ook zoiets meegemaakt. Kom op de eerst avond van het festival terug bij onze tent, hebben een stel mongolen het ding verplaatst door hem met inhoud en al uit de grond te trekken en ergens anders neer te zetten. Hele zooi onder de modder omdat mijn koelbox op mijn slaapzak was getiefd en een groot gat in het doek aan de bovenkant.

Verhaal gehaald: bleek dat genoemde mongolen een open plek wilden hebben voor een kampvuur.

Mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven verdienen een enkeltje oven.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-06-2011 16:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 16:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven verdienen een enkeltje oven.

Sowieso.

Op Groezrock nog meegemaakt dat mensen het leuk vonden om op mijn tent te springen. Detail: ik lag op dat moment al in die tent.

Mijn vuist kocht even een enkel ticket richting ogen. Andermans ogen, dat wel.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 27-06-2011 17:01]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-06-2011 16:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 16:55 schreef Onweerwolf het volgende:Mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven verdienen een enkeltje oven.
Helemaal mee eens!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dark incarnation
Posted 27-06-2011 17:01 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 16:55 schreef Onweerwolf het volgende:
In mijn laatste jaar Graspop (2006) ook zoiets meegemaakt. Kom op de eerst avond van het festival terug bij onze tent, hebben een stel mongolen het ding verplaatst door hem met inhoud en al uit de grond te trekken en ergens anders neer te zetten. Hele zooi onder de modder omdat mijn koelbox op mijn slaapzak was getiefd en een groot gat in het doek aan de bovenkant.

Verhaal gehaald: bleek dat genoemde mongolen een open plek wilden hebben voor een kampvuur.

Dat waren vast geen mongolen...
Maar inderdaad zwaar irritant lijkt mij dat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-06-2011 17:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mijn ene vuist heeft ook wel even gereisd. De andere niet want die zat nog in het verband vanwege een net geheelde breuk. En wij waren met zijn tweeën en zij met z'n tienen ofzo. Maar goed ik was wel boos en dat hebben ze geweten.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Dark incarnation
Posted 27-06-2011 17:02 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 16:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
Helemaal mee eens!

+ 1, zeker als het om alcolol gaat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-06-2011 17:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 17:01 schreef Dark incarnation het volgende:
Dat waren vast geen mongolen...

Ik bedoelde eigenlijk mensen die zich als zwakzinnigen gedragen zonder daarvoor een gerechtvaardigd excuus te hebben.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2011 17:03 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Inderdaad ja, zulke motte ze lèvendig kapot schuppe.

Dark incarnation
Posted 27-06-2011 17:05 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 17:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk mensen die zich als zwakzinnigen gedragen zonder daarvoor een gerechtvaardigd excuus te hebben.

Point taken, maar dan nog is dit zelfs een belediging voor zwakzinnigen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-06-2011 17:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 17:05 schreef Dark incarnation het volgende:
Point taken, maar dan nog is dit zelfs een belediging voor zwakzinnigen.

Klopt. Ik heb dan ook geen enkel probleem met mensen met een geestelijke beperking of handicap.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2011 17:07 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 17:06 schreef Onweerwolf het volgende:
Klopt. Ik heb dan ook geen enkel probleem met mensen met een geestelijke beperking of handicap.

Precies, die hebben er zelf niet om gevraagd.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-06-2011 17:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Maar ze kunnen wel tot aardappel tellen.

Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com