|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
haha, ik dacht een kapper voor 2,50 per uur. |
|
quote: , de nieuwere namen zullen allicht nog wel volgen. Tot nu toe is het toch wel bejaarden troef helaas.. |
|
All That Remains, wel redelijke naam. Ik denk niet dat veel mensen blij zullen zijn met deze naam. Naja, hoef ik dinsdag niet naar de Effenaar om ze te zien! http://ashladan.be/artikels/3564/weer-een-nieuwe-naam-voor-gmm Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
OPETH Rob zombie en Firewind lees ik nu net ook. OPETHOPETHOPETH Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Alweer Opeth? |
|
Don't give a shit, OPETH! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
VOlgens mij heb jij wat concert ervaringen te gaan. Niet? |
|
Jup, en dan nog. Opeth Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Saaie liveband met BertVischer humor. Geniale cd-band overigens, dat dan weer wel. Boeiender |
|
Moet ik gewoon een keertje zien op een festival. Ik zou zelf niet zo snel naar een concert van ze gaan eigenlijk, weet niet waarom. Misschien omdat ik dan specifiek geld betaal voor opeth, op graspop zijn er dan genoeg andere bands waar ik mn geld aan zou willen uitgeven. (Heaven Shall Burn, *kuchkuch*) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Akkerveld lijkt helemaal niet op Bertje Vis, die is veel drukker. |
|
quote: Ging meer over niveau.... Boeiender |
|
Jij kunt het niveau niet aan, zeker? Blijven oefenen. |
|
quote: Kijk, dat bedoel ik nou.... Boeiender |
|
Opeth vind ik wel een leuke toevoeging. Is toch alweer van 2006 geleden dat ik ze nog gezien heb. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb Opeth op een jaartje of wat geleden Bospop gezien. Vond het live ook niet zo geweldig. |
|
Opeth is gewoon gaver om te zien in een zaal dan op een festival vind ik. Het staat of valt met een goed geluid en daar schort het op een festival nog wel eens aan. En die humor van hem daar hou je van of niet net als Bert Visser. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 18-12-2010 11:06] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
NIEUWE NAMEN: Friday 24/06: Journey, Foreigner, FM Saturday 25/06: Whitesnake, Suicide Silence, Firewind, Ghost Sunday 26/06: Rob Zombie, All That Remains, Architects, Escape The Fate |
|
Gemiddelde leeftijd op het podium ligt behoorlijk hoog tot nu toe. Op zich niets mis mee natuurlijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Al die -core, zo jammer. (ja, kom er maar in iPim) |
|
Suicide Silence Oh neen, wacht, 'iPim'... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Opeth staat 'r niet tussen, komt later nog denk ik. Turisas kan ook aan de geruchtenlijst worden toegevoegd. |
|
Vrijdag ouwe lullendag. Nou nog effe REO Speedwagon en Deep Purple op de vrijdag erbij... Dan mag de keelontsteking metal op de andere dagen. |
|
Ik ga dus niet naar Graspop dit jaar. Jammer, maar helaas. Tenzij ze nog met Converge aan komen zetten... Mensen moeten echt niet huilen met hun -core gezeik, want tot nu toe staan er meer ouwelullen op het podium dan dat er -core bands staan. En dan komen ze met all that remains, het is echt om te huilen dit. Geen enkele godverdomme thrash of death metal (of grindcore). Ik hoop naast converge nog op een naam als coroner ofzo. Het is geen rimpelpop! /haphaphap [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 20-12-2010 16:33] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |