|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Moshje brengen, jeweettoch GELUID UITDOEN OF HÉÉL ZACHT ZETTEN - Alleen maar ruis en gekraak Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: |
|
Kan niet kiezen tussen Terror of Legion of the Damned op zondag. Heb LOTD 2x gezien, Terror nog nooit. Toch blijft LOTD erg gaaf, vooral live! |
|
Terror natuurlijk!!!!! Terror is live megavet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jaap? |
|
quote: haha, ik las verkeerd. Ik dacht dat dit het antwoord was op de bands waarvoor je ging |
|
Veel plezier voor iedereen die gaat! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Knal! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nog ff die Grieks herkansing en dan vanavond de frustratie bij Parkway Drive eruitraggen!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zin in morgen Faustian Spirit of the Earth |
|
Iced Earth :') |
|
En Ozzy cancelt blijkbaar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Yep: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-06-2011 11:43] |
|
quote: Dat heeft geen ene fuck meer meer een moshpit te maken! wat een idioten! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik heb hier buitenlands bezoek zitten en die balen er stevig van omdat het een van de acts is waarvoor ze uit Noorwegen zijn gekomen, maar aan de andere kant verbaast het ze niet. Priest gaat nu headlinen en Channel Zero neemt de opengevallen plaats in... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ozzy gaat weer eens niet door.................... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Inderdaad. Kut kleuters die eigenhandig de mentaliteit tijdens metal concerten en festivals om zeep proberen te helpen. Jammer is dat. Wat mij betreft mag alles wat met core* te maken heeft zo snel mogelijk gescheiden worden van de reguliere harde muziek. Geef die kneuzen hun eigen festivals en concerten zodat ze elkaar daar lekker kunnen helicopteren. *Behalve grindcore natuurlijk, want dat zijn wél lieve mensen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Valt mij ook altijd op dat het vaak van die bomen van kerels zijn die dat doen, zou dat een soort van kompensatie drang zijn of zo, ik snap dat niet zo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Doe de groeten aan Ronny en Ada van Anna en mij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het kan wel op een lieve manier: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Channel Zero Was er geen fatsoenlijke band in buurt? |
|
quote: En terug! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: of dat even een financiële meevaller van een paar ton is... Drie keer raden wie er volgend jaar staat? BS, mark my words. |
|
BS? |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |