|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Mijn bril heeft niets te maken met het feit dat het vermelden van dat je planning omtrent een festival slechts het halen van een boozebag belichaamt enigszins triest en infantiel overkomt. @Assie: Dan zijn wij op Kwelfest! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zin in Graspop! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heeft ticket in de pocket om helemaal van de kaart te gaan. |
|
quote: Voor een intellectueel imago ga ik wel ergens anders heen Als jij eea wilt meten aan je gedrag en bezoek van een festval heb ik best wel medelijden met je man. Verder, idd zin in net als de overige mensen die hier posten en daadwerkelijk naar het festival gaan. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Ja, dat staat er. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jammer genoeg heeft WAYNE STATIC zijn optreden op GMM2011 afgezegd en zal hij vervangen worden door PAGAN'S MIND. |
|
Vraag of ze willen ruilen met FM. |
|
Nog een weekje! |
|
Hopelijk snapt het mooie weer dat ook. |
|
Het schijnt droog te blijven en een graad of 20 te worden met op de zondag wat zon. Prima als dat klopt |
|
rond de 20 graden en droog vind ik perfect [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 16-06-2011 22:26] |
|
En ook geen harde wind. Een tent in moeten vluchten weg van de zon is ook niks. |
|
quote: zeker niet wanneer het in die tent nog heter is (die metaldome was vorig jaar echt niet te doen) |
|
Precies, je was beschermt tegen de directe zon, maar de hitte in de tenten was ook niet te doen. |
|
Heb dit misschien nog liever. Kun je tenminste ook nog normaal je pilsje/pintje drinken zonder te moeten compenseren met 5 liter water. |
|
Tickets voor de zaterdag in da house! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Aanwezig vanaf het avondeettijdstip op de vrijdag, geen Heaven Shall Burn voor mij ben ik bang. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-06-2011 1:40] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Kan iemand mij vertellen naar welke bands ik zeker moet gaan kijken als het om pits gaat? Van Parkway Drive, Terror en Heaven Shall Burn weet ik al dat het er soms hard aan toe gaat |
|
Scorpions. Verder ben ik er nog niet over uit of ik serieus op je bericht moet reageren of niet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Still Loving Yaw *loodzware breakdown* Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
HEUY!!!! Donderdagmiddag erheen, hopelijk droog de tent opzetten en dan genieten van bier, vlees en metal.... rest van het weekend wordt goed weer |
|
quote: Bring Me The Horizon heeft, gezien de tijd en stage waar ze spelen, wel een hoop potentie. Suicide Silence zal een hoop armengezwaai genereren denk ik en Kvelertak kan, gezien hun huidige populariteit, misschien ook nog wel gezellig worden. Is wel vroeg op de dag... Architects heel misschien, weet niet hoe groot een fanbase ze hebben, maar veel BMTH'ers zullen vast ook naar Architects gaan. En D.R.I. natuurlijk, IN THE PIT! (vast niet, maar in een concertzaaltje is het leuk). [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-06-2011 12:21] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Juist, D.R.I. |
|
After the Burial niet vergeten. Met een beetje geluk heb je daar ook een harde pit. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |