|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat dat van die neus gewoon een anti-semitisch grapje was dat verkeerd begrepen is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Boeiender |
|
Ik lees trouwens net dat Clairy de dochter van Alexander Pola is. Ineens snap ik diens gelijkenis met de pa van Jolly Roger 666! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Van alle autoritaire regimes kiest hij ook echt het Kolonelsregime, een van de meest gefaalde militaire regeringen van naoorlogs Europa. Paternalistisch ten top; het regime verbood onder het dragen van korte rokken. Roon kan zich vast vinden in het concept van een zedelijkheidspolitie. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik heb ook moeite met korte rokken, het is me veel te uitdagend. Met mijn hormonenspiegel is zoiets echt een Tantaluskwelling. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat was de aanleiding? Heeft ze zijn cavia gewurgd? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
PVV-kamerlid Dion Graus (mishandeling zwangere vrouw) Nooit bewezen •PVV-kamerlid Hero Brinkman (bedreiging buurman met bijl, mishandeling barman bij perscentrum Nieuwspoort) Nooit bewezen •PVV-kamerlid Marcial Hernandez (nachtje in de cel wegens uitdelen kopstoot) •Aspirant PVV-kamerlid Markuszower (zwaaien met een wapen) Gewoonweg niet waar en heeft een verlof voor wapenbezit en is/was beveiliger waarbij hij toestemming heeft/had voor dat wapen. •PVV-adviseur Belien (bloederige verhalen over moslimroofdieren) En? •PVV-kamerlid Joram van de Klaveren (Poseerde met vuurwapen) En? •PVV-kamerlid Raymond de Roon (Lid van extreemrechtse beweging die in Nederland een militaire dictatuur wou vestigen a la kolonelsregime in Griekenland en knieschotliefhebber) Pardon?? Dit verhaal ken ik niet. Die knieschotten vallen trouwens onder het huidige geweldsmonopolie van de Nederlandse staat. •PVV-kamerlid Bosma (wou Clairy Polaks neus afhakken) Gewoonweg niet waar. Compleet ridicuul lijstje dus weer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ridicuul, klaag dan ze aan wegens plagiaat! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Anders ga je ook nog even serieus op dit soort goedkope zwartmakerij in. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Anders gaat het zo weer z'n eigen leven leiden hier. En nu weet Mathieu wat zo ongeveer wel en wat niet bewezen is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dus als jij zegt "NIet waar" dan is het niet waar? Wel opvallend dan dat dit soort gevallen alleen bij PVV voorkomen. |
|
quote: Dat kan best kloppen, ik gaf al aan dat ik er geen bewijzen voor heb. Boeiender |
|
quote: Hehe. Boeiender |
|
quote:Zoek je het toch lekker na. Veel plezier. Ja, alleen bij PVV. G-L kent geen Duyvendak of Pormes. Diverse PvdAers hebben niet bij dubieuze extreem-linkse clubjes gezeten, Thieme zit niet bij een zeer discutabele anti-homo kerk en alle andere partijen zijn ook 100% schoon van zwaardere overtredingen of lichte misdrijven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: quote:Je hebt het natuurlijk ook niet van een bron waarbij je van te voren al weet dat het niet klopt. Neeee; daarom dek je, je van te voren vast in. Flink sneu weer, hier. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Sja, "alleen bij PVV" is wel kort door de bocht inderdaad. Moet wel lachen om de mensen die de zogenaamde "linkse kerk!!11!!1!" beschuldigen van zwartmakende berichtgeving, terwijl het vanuit de Telegraafhoek komt. Boeiender |
|
Zou Kwel de term 'opruien' kennen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Flink sneu om er zo op te reageren bedoel je. Ik postte het omdat ik het relevant vond, in verband met de Story opmerking van Bastianus. Daarom heb ik dat er ook bij gezet. Maar goed, begrijpend een forum lezen is schijnbaar nog steeds lastig voor je. Boeiender |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: hehehe Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Affijn... Ja hoor... |
|
Ik blijf het jammer vinden dat hij een Zionist is. Echt. Ik had liever iemand gehad die iets meer pro-europa is, i.p.v. pro-woestijn. Maar toch denk ik dat ik op hem ga stemmen. En dan hoop ik dat de pleuris uit breekt. Niks mis mee. |
|
Ah, wel bewezen, want veroordeeld: quote: Boeiender |
|
De reacties op de site van de krant van zwakker Nederland. Hoe hersendood zijn die mensachtigen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |